پنج پروژه عمرانی با اعتبار۲۲۳۰ میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید

۲۷ آبان ،

با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی؛

امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان پنج پروژه عمرانی با اعتبار۲۲۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، در مسافرت یک روزه محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی شهدای خلیج فارس بوشهر از مصوبات مسافرت اول استانی هیات دولت به بوشهر افتتاح شد.

این بیمارستان در هفت طبقه با زیربنای ۲۴ هزارو ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال احداث شده است.

بر اساس این گزارش تفسیری ،همچنین بزرگراه عالی شهر به طول هفت کیلومتر و ۸۰۰ متر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال نیز از جمله طرح های زیرساختی برای این شهر جدید است که در این مسافرت مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین در مسافرت امروز معاون اول رییس جمهوری بخشی از قطعه اول بزرگراه برازجان – گناوه به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از پروژه های مهر ماندگار افتتاح شد.

در این مسافرت چهار هزارو۵۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر با اعتبار یکهزار و۵۷۰ میلیارد ریال با ارائه تسهیلات ۹۹۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بهره برداری رسید.

از این تعداد واحد مسکن مهر استان بوشهر حدود ۳۴۰ واحد مسکن مهر با نام حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) به شهرستان گناوه اختصاص دارد.

این واحدهای مسکونی دارای ۲۹ بلوک است و تعداد طبقات مسکونی هر بلوک ۴ و ۳ طبقه با زیربنای ۷۵ الی ۱۲۰ مترمربع است.

زیربنای کل هر واحد مسکونی (ناخالص با مشاعات) ۱۱۴ تا ۱۵۷ مترمربع است و زیربنای کل پروژه مسکن مهر شهرستان گناوه ۴۲ هزار و ۱۹۸ مترمربع است.

بهره برداری از سالن تشریفات فرودگاه بوشهر با زیربنای ۹۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح های افتتاحی با حضور معاون اول رییس جمهوری در استان بوشهر بود.

همچنین در مسافرتمعاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی ۲۲ کیلومتر از راه روستایی استان بوشهر نیز بهره برداری شد و تمام روستاهای بالای ۵۰ خانوار این استان از راه‌های آسفالته بهره‌مند شدند. /عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.