پورمند: آیت‌الله‌زاده باید درباره محمد صحبت کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

 به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا پورمند در نشست مطبوعاتی پس از شکست ۲ بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قطعا هیچوقت تیم بازنده از شرایط بازی راضی نیست، ولی برای چندمین بار مجبورم از مشکل اساسی که از روز اول با آن گریبانگیر بودیم بگویم. تیم از لحاظ نفرات کامل نیست و در بازی امروز نیز تنها ۱۷ بازیکن داشتیم.

وی افزود: با این شرایط وضعیت iبهتر نمی‌شود، بازیکنان ما با همه وجود کار نمودند اما باید تا نیم فصل با همین شرایط ادامه دهیم. ما هیچ ریسکی در بازی امروز انجام ندادیم، چون بچه‌های ما بسیار شجاع می باشند. با برنامه بازی نمودیم. اما دارایی ما همین بود.

وی خاطرنشان نمود: پتانسیل تیم استقلال از ما iبهتر و بالاتر بود، با توجه iبه موجودی گهر توان ما همین است و انشاءالله تا نیم فصل اگر قانون دست ما را باز بگذارد و بازیکنی باشد سعی می‌کنیم بازیکنان جدید بگیریم.

وی افزود: ما از لحاظ بدنی مشکل نداشتیم. در بازی قبل در چمن مصنوعی رشت iبه میدان رفتیم که iبه ضرر بچه‌های ما بود چون ما را خسته نمود.

وی در خصوص سبب غیبت محمد گفت: در مورد این سؤال من حرفی نمی‌زنم و لطفا از آقای آیت‌الله‌زاده بپرسید.

وی افزود: مایلی کهن تازه ۲ روز است iبه تیم ما اضافه شده است، باید بررسی شود کدام بازیکن در کجا iبه درد تیم ما می‌خورد. نمی‌دانم اصلا بازیکنی است که در حال حاضر iبه ما کمک کند یا خیر. امیدوارم که هر اتفاقی می‌افتد iبه نفع گهر باشد چون واقعا حیف است که این تیم iبه هدف خود در لیگ برتر نرسد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.