پورمند: گهر حریف دست و پابسته‌ای نیست

 علیرضا پورمند عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی مقابل داماش گیلان با اشاره به اینکه خاطرات زیادی از حضور و موفقیت در فوتبال این شهر دارد، اظهار کرد: تمام بازی‌های لیگ ‌برتر به دلیل اینکه امسال تیم‌های بیشتری به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند، سخت است.

وی با بیان اینکه داماش گیلان تیم ضعیفی نیست و فوق‌العاده خوب است، افزود: با شرایط و بازیکنان این تیم کاملا آشنایی دارم و این تیم دارای کادر فنی و مدیریتی بسیار قوی است.

مربی تیم گهر دورود بازی مقابل داماش را سخت دانست و تصریح کرد: هر تیمی که در مقابل داماش قرار گیرد شرایط سختی پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: با تمام مشکلاتی که از نظر تعداد بازیکنان در تیم گهر وجود دارد، دست و پا بسته نیستیم و با آمدن هدایتی و مدیریت شخص آیت‌الله‌زاده بازیکنان ما از نظر روحی در شرایط مناسب‌تری قرار دارند و به آینده امیدوار هستند.

پورمند با تصریح بر اینکه مشکلات زیادی را تحمل کرده‌ایم و باید بازیکنان جدیدی نیز جذب کنیم، گفت: در آینده‌ای نه چندان دور تیم گهر به تیمی خوب تبدیل می‌شود که فوتبال ایران باید به این تیم احترام بیشتری بگذارد.

وی در پاسخ به این سؤال که عابدینی مدیرعامل داماش گیلان خبر برکناری وی را اعلام کرده است، بیان کرد: با تمام احترام‌ خاصی که برای آقای عابدینی قائل هستم باید بگویم که تصمیم‌گیرنده اصلی تیم شخص آقای هدایتی است.

مربی تیم گهر دورود اضافه کرد: اگر بهترین مربی دنیا به تیم گهر آورده شود با توجه به مشکلات بازیکنان، مسایل تدارکاتی و …، کاری از دست وی بر نخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مصدوم زیادی در تیم داریم و محروم نداریم با تمام وجود مقابل داماش بازی می‌کنیم.

پورمند درباره میزبانی تیم گهر در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: با وجود مشکلات بسیار زیاد در تیم گهر، میزبانی مسابقات لیگ ‌برتر در لرستان را فراموش کرده‌ایم.

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و گهر دورود لرستان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ ‌برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه پنج‌شنبه با قضاوت البرز حاجی‌پور و کمک‌های ناصحی و زرگر در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می‌روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.