پوستر تازه فیلم کوئنتین تارانتینو

۲۳ آبان ،

به گزارش خبرآنلاین، لئوناردو دی کاپریو، جیمی فاکس، کریستوف والتس، ساموئل ال. جکسن، جرالد مکرانی، دنیس کریستوفر، لورا کایوتی، ام. سی. گینی، دان جانسن، کری واشنگتن، آنتونی لاپاگلیا، آر زد آ، تام ووپات، جیمز رمار، جیمز روسو، تاد آلن و جونا هیل در این فیلم بازی می‌کنند. 
 
داستان «جانگو آزاد شده» در جنوب آمریکا دو سال پیش از آغاز جنگ داخلی روی می‌دهد. فاکس نقش برده‌ای به نام جانگو را بازی می‌کند که به واسطه قبل‌ای پر از خشونت‌ با مالکان پیشی‌اش، با دکتر کینگ شولتس، جایزه‌بگیر آلمانی (والتس) رو در رو می‌شود.
 

شولتس در تعقیب برادران شرور بریتل است و تنها جانگو می‌تواند کمک کند او به پول خود برسد. شولتس که شخصیتی نامتعارف است به جانگو قول می‌دهد به محض به دام انداختن برادران بریتل – مرده یا زنده – او را آزاد کند.


برای دیدن پوستر فیلم تازه کوئنتین تارانتینو اینجا را کلیک کنید
 

ماموریت با موفقیت انجام می‌شود و شولتس، جانگو را آزاد می‌کند، اما هر دو مرد تصمیم می‌گیرند راه خود را از هم جدا نکنند. در عوض، شولتس با کمک جانگو به دنبال جنایتکاران تحت تعقیب جنوبی می‌رود.
 

از سوی دیگر، جانگو که مهارت‌هایی فوق‌العاده دارد تنها به یک چیز می‌اندیشد: یافتن و آزاد کردن همسرش برومهیلدا (واشنگتن) که مدت‌ها پیش در جریان تجارت برده او را از دست داده است.
 

جستجوهای جانگو و شولتس در نهایت آن‌ها را به کالوین کندی، مالک کشتزار کندیلند و برده‌دار سادیستی (دی کاپریو) می‌رساند. کندی در این کشتزار با مدیریت ایس وودی تعلیم‌دهنده خود برده‌ها را به مسابقات مرگبار با یکدیگر وادار می‌کند.
 

حضور جانگو و شولتس در کشتزار سبب سوء‌ظن استفن، یک برده خانگی و دست راست کندی (جکسن) می‌شود. اوضاع به گونه‌ای پیش می‌رود که جانگو و شولتس باید بین استقلال و همبستگی همین طور ایثار و بقا، یک کدام را انتخاب کنند.
 

«جانگو آزاد شده» ۲۵ دسامبر (۵ دی) روی پرده سینماها می‌رود.

بالای پوستر تازه این فیلم این جمله به چشم می‌خورد: زندگی، آزادی و به دنبال انتقام
 

تارانتینو سال ۱۹۹۴ با فیلم «داستان عامه‌پسند» برنده جایزه نخل طلای جشنواره کن شد و برای این فیلم اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی را هم دریافت کرد.

«سگدانی»، «بیل را بکش: جلد ۱»، «بیل را بکش: جلد ۲» و «گرایندهاوس» از دیگر ساخته‌های اوست.
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.