پیروزی سپاهان در نیمه اول دیدار مقابل النصر

۳۱فروردین۱۳،

سپاهان در دیدار پنجم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ در امارات به مصاف النصر امارات رفت.

به گزارش فارس،‌ سپاهان با توجه به قبول سه شکست در ۳ مسابقه قبلی خود شانسش برای صعود به مرحله بعد بسیار کم شده است. سپاهان تنها پیروزی خود در مسابقات امسال را در دیدار دور رفت مقابل النصر به دست آورده بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

سپاهان در نیمه اول این دیدار عملکرد خوبی از خود ارائه کرد. شاگردان زلاتکو کرانچار با گل دقیقه ۲۹ جالویچ در نیمه اول پیروز به میدان رفتند.

سپاهان در صورت پیروزی در این دیدار و با توجه به اینکه الاهلی بتواند الغرافه را شکست دهد، می‌تواند همچنان امیدوار باقی بماند.

برای سپاهان در این مسابقه محمد باقر صادقی، سوشاک، فرشید طالبی، امید ابراهیمی، محسن ایرانژاد، علی احمدی، جالویچ، امین جهان عالیان، ابولحسن جعفری، جواهیر سوکای و محمدرضا خلعتبری به میدان رفتند.

برخلاف دیدار قبل نماینده ایران مقابل الاهلی کرانچار تیم خود را به صورت کامل به میدان فرستاده است و تنها غایب سپاهان را می‌توان احسان حاج صفی دانست.

در گروه C الاهلی با کسب ۱۲ امتیاز در صدر و الغرافه با کسب ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد. سپاهان با ۳ امتیاز در رده سوم و النصر بدون کسب امتیاز قعرنشین گروه خود است.

در دیگر دیدار این گروه الغرافه و الاهلی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه تا دقیقه ۵۵ نیمه دوم ۲ بر یک به سود الغرافه در جریان است.

سپاهان در صورت پیروزی در ۲ دیدار پایانی خود و شکست الغرافه در ۲ مسابقه پایانی می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.