پیروزی غزه در برابر صهیونیست‌ها به دلیل حاکمیت تفکر بسیجی حاصل شد

۱۰م آذر ،

جانشین امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیروزی غزه در برابر استکبار جهانی با محوریت رژیم غاصب صهیونیستی به سبب حاکمیت تفکر بسیجی میان ملت فلسطین و غزه حاصل شد.

سردار علیرضا عظیمی جاهد در گفتگو با خبرنگار دفاعی ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیروزی غزه در جنگ ۸ روزه با صهیونیست‌ها اظهار داشت: پیروزی غزه در برابر استکبار جهانی با محوریت رژیم غاصب صهیونیستی به سبب حاکمیت تفکر بسیجی میان ملت فلسطین و غزه و شناخت مردم از گستاخی‌ها و افکار پلید استکبار گرایانه حاصل شد.

وی ادعاهای بیگانگان راجع به خلیج فارس را واهی ارزیابی کرد و افزود: برای حفاظت از دریای عمان، تنگه هرمز و خلیج فارس، شناخت بسیجیان مسلمان سراسر جهان از استراتژیک بودن این نقاط در اولویت قرار دارد که نیروی دریایی در این راستا گام‌های بزرگی برداشته البته آگاه کردن جوانان نسبت به خیانت‌هایی که برخی اشخاص در این رابطه دارند نیز باید در اولویت قرار گیرد.

جانشین امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: بسیجی باید به قدری بصیر و آگاه باشد که به تمامی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی اشراف داشته باشد و بر اساس هر توطئه‌ای روش کاری خاص خود را برای دفع آن اعمال کند.

وی در پایان با محکوم کردن نقض حریم هوایی و دریایی کشورمان توسط پرنده‌های آمریکایی خاطر‌نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که بسیجیان جمهوری اسلامی ایران در برابر چنین اقداماتی مطالعه، پژوهش، تلاش و ابداعات خود را دو چندان کرده تا بهترین صنایع و تکنیک‌ها را در اختیار نیروهای مسلح ایران از جمله ارتش و سپاه پاسداران قرار دهند و مانند همیشه توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.