پیروزی پرگل چلسی با گلزنی دمبا با

۱۶م دیماه ،

ساوتهمپتون در دقیقه ۲۲ گل اول را زد. جیسون پانچئون توپ را به جی رودریگز سپرد و او در حالی که دفاع چلسی جا مانده بود دروازه راس ترنبال را باز کرد.

اما چلسی در دقیقه ۳۵ کار را به تساوی کشاند. روی حرکت خوب ویکتور موزس بود که توپ به خوان ماتا رسید. ضربه او از روی سر آرتور بوروچ داشت وارد دروازه می‌شد که دمبا با از راه رسید و گل را به نام خود ثبت کرد. این اولین گل او با پیراهن تیم جدیدش بود.

موزس در دقیقه ۲+۴۵ گل دوم را زد. اشلی کول توپ را به این ملی‌پوش نیجریه‌ای سپرد و او هم دروازه بوروچ را گشود.

برانیسلاو ایوانوویچ در دقیقه ۵۲ چلسی را به گل سوم رساند. این بار هم ماتا گل ساخت و روی سانتر او بود که ایوانوویچ با ضربه سر گل‌زنی کرد.

گل چهارم را باهم با زد. رامیرس ادن آزار را یافت، او هم توپ را در مسیر بازیکن سابق نیوکاسل قرار داد و با هم بدون مشکل دروازه بوروچ را در دقیقه ۶۱ گشود.

ترنبال سپس دو موقعیت عالی را از بازیکنان ساوتهمپتون گرفت تا نگذارد آنها به بازی برگردند. در نهایت فرانک لمپارد که به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد در دقیقه ۸۳ یک ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا به رده دوم برترین گل‌زنان تاریخ باشگاه چلسی برسد. با دوست داشت روی این پنالتی هت‌تریک خود را کامل کند اما در هر صورت لمپارد گل پنجم را زد. چلسی به دور چهارم جام حذفی راه یافت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.