پیشرفت ۱۴۵ درصدی آموزش نوسازی بافت فرسوده/تسهیلات ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در راه است

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: پیشرفت ۱۴۵ درصدی در بستر سازی، آموزش ، اطلاع رسانی داشته ایم که ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این منظور در نظر گرفته ایم.

مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه پیشرفت ۱۴۵ درصدی در بستر سازی، آموزش ، اطلاع رسانی داشته ایم گفت : بمنظور اطلاع رسانی و آموزش در سال گذشته به میزان ۹۰ میلیارد ریال اختصاص یافت .

وی آموزش مدیران شهری ، شهرداران ، ساکنین در محدوده بافتها ی فرسوده ، طرح چهره به چهره و حمایت از پایان نامه های دانشجویی را از مهمترین اقدامات بستر سازی و اطلاع رسانی خواند و در ادامه گفت : امسال دولت جهت نوسازی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده تسهیلات در نظر گرفته است .

کیان پور یادآور شد:معتقدیم بدون مشارکت واقعی مردم ، نوسازی به معنای واقعی امکان پذیر نخواهد بود .

معاون وزیر راه و شهر سازی سازندگان و پیمانکاران بخش خصوصی را بازوان در امر نوسازی خواند و اظهارداشت : کیفیت سازی در نوسازی بافت های فرسوده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است

وی از افتتاح چند پروژه مهم در بافت های فرسوده خبر داد و گفت :تا پایان شهریور ماه پروژ ه های محور صیقلان تختی در شهررشت ، میران بزرگ شهید بهشتی در شهر تبریز افتتاح خواهد شد.

کیان پور خاطر نشان کرد: آموزش ، بستر سازی و اطلاع رسانی همگانی از مهمترین اقدامات درامر نوسازی به شمار می آید .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.