پیشنهادمیلان برای جذب کولاروف ازمن سیتی

 به نقل از نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان در ایران،این اخبار در حالی منتشر میشود که آدریانو گالیانی در آخرین صحبت های خود اعلام کرده است که تیم کامل است و اگر بازیکنی از تیم خارج نشود کسی اضافه نخواهد شد اما به نظر میرسد باشگاه همچنان به دنبال راهی است تا خط دفاعی خود را در سمت چپ تضمین کند،جایی که میلانی ها پس در سال های اخیر همچنان مشکل داشته اند و از این رو سران روسونری قصد دارند مذاکرات خود را برای بازگرداندن بازیکن سابق لاتزیو به ایتالیا را با منچستر سیتی ادامه دهند.

 این وضعیت یاد آور خاطرات انتقال کارلوس تبس را در تصور مخاطبین ایجاد میکند،انتقالی که در لحظات پایانی متوقف شد.سیتی تمایل دارد تا بازیکن مورد نظر خود را بفروش برساند اما از سوی دیگر میلان قصد دارد تا این ملی پوش صربستانی به عنوان یک انتقال قرضی با گزینه خرید دائمی به سن سیرو منتقل شود که به نظر مذاکرات با این روند به بن بست رسیده میرسد. از سوی دیگر میلانی ها در این پست به انتقال فردریکو بالزارتی نیز می اندیشند،کسی که باشگاه هایی چون یوونتوس و پاری سن ژرمن بشدت بدنبال جذب آن هستند اما حقیقت این است که میلان به دلیل کمبود بودجه مجبور است نخست بازیکنی را بفروش برساند و سپس بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کند.

 دقیقا به همین دلیل است که گالیانی بازار نقل و انتقالات تابستانی را برای میلان تمام شده اعلام کرده است.میلانی ها امید داشتند تا با انتقال آزاد ستاره مارسی،تایه تایوو در فصل اخیر مشکل سمت چپ دفاعی خود را حل کنند اما در نهایت این بازیکن ملی پوش نیجریه ای پس از گذراندن یک نیم فصل به صورت قرضی در کوئینز پارک رنجرز به صورت دائمی به این باشگاه منتقل شد. 

 با تمام این تفاسیر ماکسی آلگری از مالک باشگاهش خواسته تا یک هافبک پیش از شروع فصل به تیم اضافه کند اما گالیانی در تلاش بوده تا لاسانا دیارا را بخدمت بگیرد که در نهایت به سرانجام نرسید چرا که نه تنها باشگاه مادریدی تمایلی به فروش او ندارد بلکه دستمزد فعلی او بسیار سنگین است. در نهایت میلان امیدوار است تا بتواند در مذاکرات خود برای جذب الکساندر کولاروف و لاسانا دیارا پیش از شروع فصل بزودی به پیشرفت هایی برسد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.