مانچینی: در ژانویه نیاز به خرید داریم

۱۱م دیماه ،

چند بازیکن سیتی از جمله برادران توره و عبدالرزاق به دلیل همراهی تیم های ملی کشورشان در رقابت های جام ملت های آفریقا، نمی توانند سیتی را در ماه پیش رو همراهی کنند. ضمن اینکه چند بازیکن دیگر این تیم مانند میکا ریچاردز و جک رادول، به دلیل مصدومیت در دیدارهای سیتی غیبت خواهند داشت.

مانچینی در پاسخ با این سوال که آیا نیاز دارد که در ژانویه تیمش را تقویت کند، گفت:” شاید. ما نمی توانیم بازیکنان مان را بفروشیم. اگر بازیکنان مان را بفروشیم، بازی کافی برای بازی های مان نخواهیم داشت.

ممکن است دچار مشکل شویم زیرا سه بازیکن مان را از دست خواهیم داد. ما این ماه سه بازیکن مان را از دست می دهیم و میکا ریچاردز هم تا آخر فوریه نمی تواند بازی کند.

جک رادول هم معلوم نیست چه زمانی می تواند بار دیگر بازی کند. شاید بتوانیم کولاروف را تا دو هفته دیگر آماده کنیم. همه چیز در چند روز آینده مشخص خواهد شد.”

او همچنین در مورد گلزنی ژکو در دیدار مقابل نوریچ، گفت:” اگر او بتواند در هر دیدار دو گل بزند، ما مشکلی نخواهیم داشت. من برای او خوشحالم زیرا فکر می کنم او شایستگی گلزنی را دارد. او دو گل زد اما مهم این است که عملکرد خوبی هم داشت. امیدوارم بازی های خوب و گلزنی های او ادامه پیدا کند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.