بواس: در ژانویه خرید بزرگی نخواهیم داشت

۳۰م آذر ،

 در چند روز اخیر شایعاتی در مورد پیوستن ستاره هایی مانند کریستین اریکسن از آژاکس، فرناندو یورنته از اتلتیک بیلبائو، ژوائو موتینیو از پورتو و ویلیان از شاختار دونتسک به باشگاه لندنی انتشار یافت.

اما ویلاس بواس تاکید کرد که این باشگاه قصدی برای انجام چنین خریدهایی ندارد و از بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارد، ابراز رضایت کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” تاتنهام قصد ندارد در ژانویه خریدی انجام دهد. خرید بازیکن در ژانویه با خرید بازیکن در تابستان متفاوت است و همان تاثیر را ندارد. فکر می کنم از بازیکنانی که داریم راضی هستیم.”

تاتنهام در تابستان هوگو لوریس، دروازه بان لیون، را به خدمت کرد و با توجه به ادامه نمایش های خوب برد فریدل، دو دروازه بان دیگر تاتنهام، آئورلیو گومز و کارلو کودیچینی، در نیم فصل اول لیگ برتر فرصت چندانی برای بازی پیدا نکردند.

ویلاس بواس اعلام کرد که این بازیکن می توانند وارت هارت لین را ترک کنند:” ما پیشنهاد هایی که برای گومز و کودیچینی برسد را بررسی خواهیم کرد. من و دنیل لوی (رئیس باشگاه تاتنهام) در مورد شرایط نقل و انتقالات ژانویه صحبت کردیم و امکان دارد خریدهایی در زمستان انجام بدهیم اما مطمئنا خریدهای گران قیمتی نخواهیم داشت.

ما در حال حاضر شرایط خوبی داریم. بازیکنان خوب زیادی در اختیار داریم و وقتی بازیکنان مصدوم بازگردند، شرایط بهتر خواهد شد. فکر می کنم آنها شرایط را برای ما بهتر خواهند کرد.

من هیچ احتمالی را رد نخواهم کرد اما در حال حاضر خیلی بعید است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.