“پیوند تخصص و اشتغال” انتظار جوانان از رئیس‌جمهور آینده

۰۲م اسفند ،

دانشگاهیان از رئیس جمهور آینده چه می‌خواهند

مسئول اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اصفهان گفت: لازم است در دولت آینده شرایطی ایجاد شود که نظریه‌پردازان اقتصاد اسلامی بتوانند با عملی کردن تئوری‌های خود فضای سیاسی را برای تدوین اقتصاد مقاوتی و مرتفع کردن تحریم‌ها به وجود آورند.

“علی‌اصغر جاویدپرور” در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، دربارهٔ مؤلفه‌های اصلی یک رئیس جمهور اصلح اظهار داشت: برای ملت ایران مهم فرد نامزد نیست، مهم این است که چه برنامه‌ای دارد و چگونه می‌خواهد مشکلات مردم را حل کند و در چارچوب وظایف قانونی خود برای اجرای درست قانون اساسی نظارت کامل داشته باشد.

 
 
وی با بیان اینکه “رئیس جمهور اصلح” شخصیتی است که بتواند برنامه‌ای برای پیشرفت و ارتقای جامعه فرهنگی و آموزشی داشته باشد، تصریح کرد: کاندیدای منتخب می‌بایست زمینه استخدام و اشتغال سریع جوانان بالاخص فارغ التحصیلان دانشگاهی را در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی بعد از فارغ‌التحصیلی یا پایان خدمت فراهم کند.
 
 جاویدپرور ادامه داد: لازم است در دولت آینده شرایطی ایجاد شود که نظریه‌پردازان اقتصاد اسلامی بتوانند با عملی کردن تئوری‌های خود فضای سیاسی را برای تدوین اقتصاد مقاوتی و مرتفع کردن تحریم‌ها به وجود آورند. 
 
مسئول اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اصفهان گفت: سیاست خارجی فعال، اشاعه بیداری اسلامی را از دیگر مؤلفه‌هایی دانست که یک کاندیدای ریاست جمهوری باید داشته باشد. 
 
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.