پیامدهای کشتار کلورادو / اکران یک فیلم گانگستری ‌به تعویق افتاد

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم به کارگردانی روبن فلایشر نبرد خونین پلیس لس آنجلس و تبهکاران در دهه ۱۹۴۰ را به تصویر می‌کشد.
 

در نقطه اوج «جوخه گانگستر» صحنه‌ای هست که در آن گانگسترها با مسلسل از پشت پرده یک سالن سینما به سمت تماشاگران شلیک می‌کنند.
 

انتظار می‌رود فیلم از نو فیلمبرداری و تدوین شود. یکی از سخنگویان استودیو برادران وارنر حاضر نشد درباره اینکه فیلم چگونه تغییر می‌کند، اظهار نظر کند.
 

«جوخه گانگستر» قرار بود هفتم سپتامبر (۱۷ شهریور) در سینماهای جهان اکران ‌شود.
 

تغییر تاریخ اکران فیلم به این معناست که برابر با قوانین آکادمی علوم و هنرهای سینمایی برای شرکت در این دوره جوایز اسکار واجد شرایط نخواهد بود و فیلم عملا در فصلی که از دیرباز کم تماشاگر بوده، روی پرده خواهد رفت.
 

این یک ضربه سخت برای فیلمی است که خیلی‌ها مدت‌هاست انتظار دیدنش را دارند.
 

فیلمنامه «جوخه گانگستر» را ویل بیل بر مبنای مجموعه هفت قسمتی «داستان‌هایی از جوخه گانگستر» اثر پل لیبرمن نوشت که در روزنامه لس آنجلس تایمز منتشر شد.

جاش برولین، رایان گاسلینگ، نیک نولتی، رابرت پاتریک، مایکل پنا، جووانی ریبیسی، آنتونی مکی، اما استون و شان پن در این فیلم بازی می‌کنند.
 

آنونس فیلم که شامل تصویری از صحنه سالن سینماست، پس از کشتار هفته پیش در یک سالن سینما در کلورادو هنگام نمایش فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، از سینماها و اینترنت برداشته شد.
 

کشتار فیلم «جوخه گانگستر» در سینمای معروف گرومن در لس آنجلس روی می‌دهد. این صحنه یکی از صحنه‌های کلیدی فیلم است و حذف آن به معنای نیاز به فیلمبرداری مجدد است.
 

هرچند نمایش آنونس «جوخه گانگستر» با اکران «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» همزمان شد، اما این آنونس در سالن اورورا در حومه دنور که در آن یک مرد مسلح ۱۲ نفر را کشت، به نمایش درنیامده بود.
 

آنونس فیلم «جوخه گانگستر» را می‌توانید اینجا ببینید.
  

اسوشیتدپرس / ۲۶ ژوئیه / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸ 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.