پیامک‌های طعنه‌آمیز به دکتر شریعتی در مدیریت ارتباطات

به گزارش خبرنگار مهر، بیست‌ و‌هفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات ویژه مردادماه ۹۱ با گفتگوی ویژه‌ای با حسام‌الدین بیان، استاد مدیریت ارتباطات پیرامون روابط‌عمومی، اهمیت و جایگاه آن و نیز بیان ویژگی‌های بایسته و شایسته کارگزاران روابط‌عمومی منتشر شده است.

«روزنامه‌نگاری؛ از علم تا عمل» نیز عنوان پرونده‌ای است که به مناسبت در پیش بودن روز خبرنگار در این ماهنامه منتشر شده است.

بررسی نقش دانشگاه در آموزش روزنامه‌نگاری ایرانی در گفتگو با مهدی محسنیان‌راد، بررسی فاصله دانشکده‌های روزنامه‌نگاری و محیط‌های حرفه‌ای در گفت و گو با حسن نمک‌دوست، آسیب‌شناسی فضای دانشگاهی رشته روزنامه‌نگاری و راه برون‌رفت از آن، در گفتگو با اسماعیل قدیمی، بررسی تاریخ آموزش روزنامه‌نگاری در ایران در گفتگو با علی‌اکبر قاضی‌زاده و بررسی ظرفیت‌های بالقوه روزنامه‌نگاری سبک جامع در گفتگو با علی قنواتی از جمله مطالب این پرونده است.

«از طعنه‌های عالمانه به شریعتی تا پیامک‌های کوچه و بازار» عنوان یادداشتی از نگین حسینی، پژوهشگر ارتباطات است که به بررسی شوخی‌های سخیف با علی شریعتی در فضای مجاری پرداخته است. همچنین «ضرورت توسعه مطالعات در زمینه‌های حقوقی و اقتصادی مدیریت ارتباطات» عنوان قسمت پنجم و پایانی یادداشت پروفسور کاظم معتمدنژاد است که در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شده است.

پرونده هنری این شماره نیز با عنوان «تقابل و تعامل» به بررسی «اقتصاد هنرهای تجسمی و رسانه» پرداخته است.

اما «کتاب‌های سفرنامه خبرنگاران؛ گفته‌هایی از گفته‌نشده‌ها» عنوان پرونده کتاب این شماره از این ماهنامه است که  گفتگوهایی با سیدمجید حسینی و حمید باباوند و نیز یادداشتی از محسن مهدیان با عنوان «کت و دامن خانم اشتون یا نماز خواندن آقای جلیلی، مسأله اصلی در مذاکرات هسته‌ای چیست؟» از جمله آنهاست.

بیست‌ و ‌هفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در ۸۴ صفحه  و با قیمت ۴ هزارتومان به مدیرمسئولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.