پیام تبریک شاه‌آبادی به علی جنتی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

حمید شاه آبادی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: افق نگاه اعتدال‌خواه شما در موضوع فرهنگ و هنر ستودنی است.

به گزارش هنرآنلاین؛ در متن نامه‌ معاون هنری وزارت ارشاد خطاب به علی جنتی آمده‌: “پیام معنویت انقلاب اسلامی را به جهان اعلام کنید و با آگاهی در مسئولیت بزرگ و پرمخاطره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنگویی هفت هزار سال تاریخ و تمدن ایران (این سرزمین دین و آیین) را بر عهده بگیرید.

معاون هنری وزارت ارشاد در این نامه حضور علی جنتی را به عنوان سکاندار این وزارتخانه تبریک گفته و افق نگاه اعتدال‌خواه دولت تدبیر و امید را به موضوع فرهنگ ستوده است.

شاه‌آبادی در این نامه با اشاره به دفاعیات جنتی در روز اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، موضوع کرامت انسانی هنرمندان و ارایه تصویری جانبخش از امروز و آینده ایران را با رجوع به پیشینه باشکوه از ایران و فرهنگ دیرپای این کشور از برجسته‌ترین برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد. تلاش برای تداوم توسعه فرهنگی و اعزام سفیران فرهنگ ایران برای معرفی چهره ایران توحیدی و معنویت‌گرا از جمله برنامه‌های موفق شماست که برای اولین‌بار چهره دیپلماسی فرهنگی و هنر ایران را نمایش می‌دهد.

در انتهای این نامه حمید شاه‌آبادی از دکتر علی جنتی به عنوان فرزند حوزه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه تکریم بزرگان حوزه‌های علمیه در برنامه‌های پیشنهادی خود تقدیر کرده و برای جنتی به عنوان پل پیوند حوزه و هنر در زمینه نقدپذیری و انتقال تجارب معرفی و مذهبی به گنجینه فرهنگ و هنر ایران، آرزوی موفقیت کرده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.