پیام رئیس AFC به تیم ملی فوتبال زنان ایران

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای خطاب به رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تیم‌ ملی فوتبال زنان ایران توانایی خود را برای الهام بخشیدن در سطح قاره اثبات کرده است.

پیام رئیس AFC به تیم ملی فوتبال زنان ایران

به گزارش ممتاز نیوز، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال برای تیم ملی فوتبال زنان ایران و هوادارانش آرزوی موفقیت کرد.

در این نامه آمده است که” به مناسبت شروع جام ملت های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ در هند در هفته آتی، فرصت را غنیمت شمرده و برای تیم ملی فوتبال زنان ایران، طرفداران و تمام خانواده فوتبال شما رویدادی خاطره ساز و موفق را آرزو می کنم.

در این مسابقات که ۱۲ تیم در آن شرکت می کنند، تیم‌ ملی فوتبال ایران توانایی خود را برای الهام بخشیدن در سطح قاره اثبات کرده و الگویی برای دختران و زنان فوتبالیست است. من برای آنان  عملکردی خوب  را در آماده سازی شان  آرزومندم.

پتانسیل وسیعی در آسیا وجود دارد و ما مصمم هستیم تا کمک کنیم فوتبال زنان با تمرکز بر روی توسعه و رشد در تمام جنبه های فوتبال بانوان به قدرت واقعی خود پی ببرد. من نیز شما را به تماشای این رویداد هیجان انگیز دعوت می کنم.”

تیم ملی فوتبال زنان ایران برای اولین بار به جام ملت‌های آسیا صعود کرده است و از ۳۰ دی ۱۴۰۰ کار خود را در این رقابت‌ها آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.