پیرموذن: حمایت فراکسیون رهروان از ولایتی صحت ندارد/ احتمال حمایتمان از قالیباف بسیار است

۰۲خردادماه،

3-997.jpg

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت که اظهارات بعضی از اعضا مبنی بر حمیات این فراکسیون از ولایتی صحت ندارد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: یکی از اعضای این فراکسیون اعلام کرده که رهروان از ولایتی حمایت می‌کند که این موضوع صحت ندارد، در شرایط کنونی فراکسیون تصمیم گرفته که هر کدام از اعضا با توجه به نظارت خود از کاندیدا‌های اصولگرا می‌توانند حمایت کنند.

وی با بیان اینکه هنوز کاندیدا‌ی مورد حمایت فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مشخص نشده است گفت: قرار است این هفته جلسات فراکسیون با کاندیدا‌های اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

پیرموذن با یادآوری اولین جلسه مجمع عمومی این فراکسیون با محسن رضایی یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین جلسه فراکسیون رهروان ولایت با محسن رضایی برگزار شد و قرار است این هفته با سایر کاندیدا‌ی اصولگرا یعنی محمدباقر قالیباف، غلامعلی حداد عادل،علی اکبر ولایتی و احتمالا سعید جلیلی برگزار شود.

وی در عین حال با بیان اینکه احتمال حمایت این فراکسیون از قالیباف بسیار است، گفت: هنوز مشخص نیست که فراکسیون از کدام کاندیدا حمایت می‌کند اما با توجه به اظهارات روز قبل رییس مجلس مبنی بر اینکه آقای قالیباف به دنبال رای حلال است و مدیر ومدبر می‌باشد احتمال حمایت از این کاندیدا ‌زیاد است.

همچنین اسماعیل جلیلی عضو دیگر فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت‌وگو با ایسنا گفت که فردا صبح شورای مرکزی این فراکسیون جلسه‌ای را برای تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری جلسات با کاندیدا‌های اصولگرا برگزار می‌کند.

وی گفت که درجسله فردا صبح شورای مرکزی مشخص می‌شود که در چه روزهایی مجمع عمومی فراکسیون میزبان کاندیدا‌های اصولگرا در هفته جاری خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.