پیشرفت ۳۰ درصدی ساخت بزرگترین پایانه مسافری بندری کشور

۲۲ آبان ،

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: ساخت پایانه مسافری بندرشهید حقانی بندرعباس با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، عباس کمالی با اعلام این مطلب افزود: این پایانه با هدف رفاه حال مسافران بندرعباس به جزایر استان ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت پایانه مسافربری شهید حقانی که از طرح‌های مهر ماندگار در هرمزگان است خاطرنشان کرد: این طرح با ۷۰میلیارد ریال بها احداث می‌شود.

کمالی با بیان اینکه ساخت پایانه مسافری شهید حقانی که از سال پیش آغاز شده که شامل دو بخش ساختمان پایانه و سایه‌بان ورودی است تصریح کرد: سایه‌بان و ورودی بندر مسافری حقانی نیز ۹۰ درصد پیشرفت دارد و این سایه بان با ۱۶۰ متر طول در مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع ایجاد شده است.

معاون مهندسی و عمران بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: در ساختمان پایانه مسافری امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی شامل کافی شاپ، رستوران، باجه‌های فروش بلیت و سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

وی در انتها نیز از اتمام مراحل ساخت این بندر مسافری تا پایان مرداد ۹۲ خبر داد.

به گزارش تفسیری ایسنا، در حال حاضر روزانه بطور متوسط هشت هزار مسافر با ۲۴ فروند شناور بین جزایر قشم و هرمز تردد می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.