پایانه مرزی رازی پرترددترین پایانه مسافری کشور شد

مدیر پایانه مرز رازی از تردد۱۱ هزار مسافر از این مرز و کسب عنوان پرترددترین پایانه مرزی مسافری کشور خبرداد.

پایانه مرزی رازی پرترددترین پایانه مسافری کشور شد

به گزارش ممتاز نیوز، رضا پورسحاب مدیر پایانه مرز رازی گفت: مرز رازی خوی پرترددترین پایانه مرزی مسافری کشور به شمار می رود و تنها در ۲۲ شهریورماه بیش از ۱۱ هزار مسافر از این مرز تردد کرده اند.

پورسحاب اظهار کرد: برای اولین بار از فعالیت پایانه مرز رازی تردد مسافر از این مرز ۵ رقمی شد و در ۲۲ شهریور ماه شاهد تردد ۱۱۰۸۴ نفر مسافر و ۷۴۲ وسیله نقلیه از مرز رازی بودیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسریع در عبور و مرور مسافرین از مرز گفت و تصریح کرد: با تدابیر انجام شده و افزایش پلیس گذرنامه در قسمت خروج و ورود مرز عبور و مرور مسافرین تسریع یافت.

مدیر پایانه مرز رازی گفت :۲۴ ساعته شدن پایانه مرز در امر سهولت عبور و مرور مسافر و نیز افزایش مسافر تأثیر مستقیم داشته و مسافرین باوجود اتمام ساختمان جدیدالتاسیس پایانه و ۲۴ ساعته شدن مرز رازی تردد از این مرز را در اولویت خروج و ورود به کشور قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: با وجود ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تدابیر انجام شده انتظار می‌رود مرز رازی خوی پرترددترین پایانه مرزی مسافری کشور را به خود اختصاص دهد.

پورسحاب افزود: از مسافرین ساکن در شهرهای همجوار شهرستان خوی درخواست می‌کنیم که از حضور در ساعات پیک تردد پایانه مرزی رازی خودداری کنند و برای تسهیل در تردد می‌توانند در ساعات بعد از ظهر و شبانه به مرز مراجعه کنند.

انتهای پیام/


استانی
آذربایجان‌غربی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.