پیشرفت ۸۵درصدی آزاد راه تهران – کرج

۲۸اردیبهشت،

پیشرفت ۸۵درصدی آزاد راه تهران – کرج

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: پروژه آزاد راه تهران – کرج یک پروژه ملی است که ساخت آن پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ظرف ۲ ماه ‌آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل ازممتازنیوز، سعید صابونی با بیان اینکه ۶۲ کیلومتر آزاد راه در استان البرز در حال ساخت است گفت: ۲۱۴ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ۳۴ کیلومتر راه روستایی در حال ساخت است.
وی ادامه  داد: مجموع کل راه های استان البرز به یک هزار و ۳۹۰ کیلومتر می رسد که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
صابونی با اشاره به اینکه نیم درصد از راه های کشور در حوزه استان البرز قرار دارد گفت: ۱۸ درصد از ترافیک کل کشور به  سبب شریان اصلی بودن مربوط به استان البرز است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در ادامه اظهار داشت: مسافرت به شمال و شمال غرب کشور از طریق استان البرز انجام می گردد و در روزهای آخر هفته مسیر کرج به چالوس پرتردد است.
صابونی با اشاره به اینکه ۲ پروژه راه سازی در استان البرز در حال ساخت است افزود: تبدیل شدن آزاد راه تهران – کرج از ۳ لاین به ۵ لاین از بزرگترین پروژه های استان البرز است.
وی در ادامه اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال ساخت است و ظرف ۲ ماه اینده به اتمام می رسد.
صابونی در ادامه تصریح کرد: مساحت کل این پروژه ۱۳/۵ کیلومتر است که ۵/۵ کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: پروژه آزاد راه تهران -کرج از سمت همت یک پروژه ملی است که نقش موثری در کنترل ترافیک کشور دارد.

یکشنبه ۲۹ اردیبهشت   ۱۶:۴۹

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.