پیگیری‌های علی دایی از شرایط بازیکنانش در کیش /مسلمان و صادقیان از قلیان کشان نبوده اند

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – فارس نوشت:

پس از اینکه مدیر کافی‌شاپ هتل ارم کیش در برنامه ۹۰ اعلام کرد که بعضی بازیکنان و کادر فنی در حاشیه اردوی تیم ملی امید نسبت به کشیدن قلیان و ندادن پول آن در کافی‌شاپ هتل ارم اقدام کرده‌اند تلفن‌های بسیاری به این هتل برای به دست آوردن نام بازیکنان مورد نظر شد.

از همین رو قاسمی مدیر این کافی‌شاپ که با برنامه ۹۰ نیز گفت‌وگو کرد، در مصاحبه ای گفت: من هرگز دوست ندارم دیگر راجع به آن موضوع صحبت کنم اما به سبب پیگیری‌های انجام شده توسط دایی و پرسپولیسی‌ها باید این را بگویم که بازیکنان پرسپولیس جزو آن بازیکنانی که در رستوران گردان قلیان کشیده‌اند نبودند و منظور من آن دو بازیکن نیست. چون خود پرسپولیسی‌ها می خواستند با بازیکنان‌شان برخورد کنند.

وی افزود: من فقط راجع به پرسپولیسی‌ها می‌خواهم صحبت کنم چون تماس‌های بسیاری را گرفته‌اند و خدای ناکرده نمی‌خواستم این بازیکنان دچار مشکل شوند. به همین سبب می‌گویم که بازیکنان پرسپولیس منظور من نبودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باور کنید پشیمان شدم که در برنامه ۹۰ آن حرف را زدم. فقط به خاطر یک مسئله این کار را کردم آن هم یک بنده خدا به جای حساب کردن صورتحساب کافی‌شاپ، گفت تیم ملی مگر پول قلیان و این حرف‌ها را می‌دهد شما باید آرزویتان باشد بازیکنان تیم ملی اینجا بیایند. به همین سبب من هم خواستم با حرف زدن در ۹۰ فقط جواب آنها را بدهم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.