پیگیری تخصیص منابع مالی مشاغل خانگی ضرورت دارد

به منظور ایجاد اشتغال به ویژه در حوزه مشاغل خانگی و با توجه به وضعیت منابع قرض الحسنه، پیگیری تخصیص این منابع از سوی سیستم بانکی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فروزان مهر معاون توسعه کار آفرینی و  اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت انجام تعهد سیستم بانکی به منظور تحقق اهداف ایجاد اشتغال در حوزه مشاغل خانگی گفت: با توجه به وضعیت منابع قرض الحسنه و به منظور تحقق اهداف ایجاد اشتغال ضرورت پیگیری تخصیص این منابع از سوی سیستم بانکی در حوزه مشاغل بیش از پیش احساس می شود.

فروزان مهر هم چنین به برگزاری سومین نشست ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این نشست با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی در حوزه مشاغل خانگی و با هدف بررسی راهکارهای توسعه مشاغل خانگی برگزار شد.
* بانوانان کارگر خراسان رضوی قهرمان مسابقات دو و میدانی
محمدی مسئول امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به قهرمانی استان خراسان رضوی در مسابقات دو و میدانی بانوان قهرمانی کارگر کشور اظهار داشت: این دوره از مسابقات  با همت اداره کل امور ورزشی و با همکاری دو و میدانی کشور به مدت ۳ روز در تهران و با حضور بیش از ۸۰ ورزشکار و مربی در قالب ۱۵ تیم انجام شد.

وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات تیم های استان های خراسان رضوی، کرمان و زنجان فدراسیون به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
گفتنی است، در پایان این دسته از رقابت ها محمدی مدیر کل امور ورزشی به همراه جمعی از مسئولان ورزش کارگری با اهدای کاپ قهرمانی و جوائز ارزنده از تلاش های ورزشکاران و تیم های برتر قدر دانی شد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.