پی‌گیری ای‌میل‌ای که شب گذشته به دست‌مان رسید: انصراف عوامل فعلی پروژه “لاله”/تهیه کننده سابق به “کافه سینما”: این خبر درست است اما توضیح بیش‌تری نمی‌دهم

سه شنبه, ۰۲ آبان ساعت ۱۴:۲۹ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۱

+ ۱

کافه سینما-عوامل فیلم لاله از ادامه همکاری با این پروژه انصراف دادند. در حالی که پروژه لاله با سرمایه گذاری سازمان سینمایی در ماههای اخیر جنجال های زیادی به راه انداخته بود ، خبرهای رسیده به کافه سینما حاکی از این است که علیرضا سبط احمدی تهیه کننده این فیلم در ادامه انصراف عوامل فیلم از همکاری با این پروژه انصراف داده و پروانه پرتو جایگزین او شده. سبط احمدی در گفتگو با کافه سینما ضمن تایید این خبر از توضیح بیشتر در مورد آن خود داری کرد. همچنین محمد رضا نجفی (مدیر تولید) -ایرج رامین فر (طراح صحنه )- علی عابدینی ( طراح لباس) دیگر عوامل پروژه لاله هستند که در کنار سبط احمدی از همکاری با این پروژه منصرف شدند.

هنوز از دلایل این تصمیم خبری منتشر نشده اما شنیده های کافه سینما حاکی از این است که اختلافاتی بین گروه سازنده و سازمان سینمایی بر سر بودجه فیلم باعث این استعفا شده است.

پیش از این تورج اصلانی و ایرج حبشی از همکاری با این پروژه کناره گیری کره بودند.فیلم سینمایی لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد و سرمایه گذاری سازمان سینمایی قرار است زندگی لاله صدیق قهرمان رالی ایران روایت کند.

پیگیری کافه سینما برای اطلاع از آخرین وضعیت این فیلم ادامه دارد.

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.