چاقوکشی در لیگ آزادگان/مربی دروازه‌بانان آلومینیوم اراک مجروح شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و کارون اهواز در رقابت‌های فوتبال لیگ آزادگان با چاقوکشی هواداران تیم میزبان و مجروح شدن کادر فنی و بازیکنان تیم میهمان پایان یافت.

بازی دو تیم کارون اهواز و آلومینیوم اراک در حالی به میزبانی اهوازی‌ها امروز برگزار شد که این دیدار تحت تاثیر حوادث جنجالی قرار گرفت و در نهایت به دلیل حمله هواداران با سلاح سرد به زمین مسابقه با دخالت ماموران یگان ویژه برگزار شد. 

تیم اراک در این بازی توانست گل اول را وارد دروازه حریف کند در ادامه بلافاصله این تیم اهوازی بود که گل خورده را جبران کرد و بعد از این گل بود که بازی به حاشیه کشیده شد.

ماجرا زمانی آغاز شد که هواداران اهوازی که به شدت به نحوه قضاوت داور این دیدار اعتراض داشتند به محض پایان نیمه اول با در دست داشتن انواع سلاح سرد(قمه وچاقو) به داخل زمین هجوم بردند و تیم داوری مورد تهدید خود قرار دادند.

طبق صحبت شاهدان عینی هواداران اهوازی بعد از هجوم به داخل زمین درصدد شکستن درب اتاق داوران و ورود به آن برآمدند اما دخالت نیروی انتظامی مانع از انجام این اقدام شد.

نیمه دوم در اوج حساسیت آغاز شد و هواداران اهوازی با هر سوت داور مسابقه واکنش شدیدی از خود نشان دادند تا جاییکه آنها در دقیقه ۸۰ با پرتاب سلاح سرد و حمله مجدد به زمین مسابقه باعث توقف بازی شدند.

هواداران خشمگین اهوازی نه تنها به پرتاب سنگ،پوب و بطری به سمت بازیکنان حریف اکتفا نکردند بلکه عده‌ای از آنان با سلاح سردی که همراه داشتند مربی دروازه‌بانان تیم آلومینیوم را مجروح کرده و البته بازیکنان این تیم را نیز مورد جرح قرار دادند.

در نهایت ۱۰ دقیقه پایانی با حضور ماموران یگان ویژه انجام شد و بعد از پایان مسابقه داور و بازیکنان به سرعت زمین را ترک کردند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.