چاپ نخستین کتاب نمایش رادیویی با محوریت شعار سال

یکشنبه ۳ اردیبهشت – ۰۳:۳۷:۱۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو تأکید کرد در راستای شعار سال نمایش‌های متنوعی با سوژه‌های مختلف در حال نگارش است که به زودی تولید می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی ایصدا، مهدی دهقان‌نیری گفت: موضوعات مختلفی را متناسب با شعار سال استخراج کردیم و تلاش می‌کنیم تا در این راستا تولید ملی و کارآفرینی را با تهیه‌ی نمایش‌هایی مختلف معرفی کنیم.
وی با تأکید بر تأثیرگذاری زبان نمایش در فرهنگ‌سازی اظهار داشت: برای خرید کالاهای داخلی می‌توانیم با بهره بردن از زبان نمایش فرهنگ‌سازی را انجام داده و سوژه‌های متنوعی همچون صادرات، واردات، صنایع، تولید ملی و … را استخراج و تبدیل به نمایش رادیویی کنیم.
مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو با تأکید بر تشویق مردم به خرید کالاهای داخلی عنوان کرد: فرآیند تولید محصولات داخلی کار پیچیده‌ای است و زمانی که ما در قالب نمایش بخشی از این سختی‌ها را روایت کنیم، مسلماً مردم به خرید کالاهای داخلی ترغیب می‌شوند. آسیب‌شناسی قوانین تولید، معرفی کارآفرینان نمونه، تقبیح تنبلی و قوانین صادرات و واردات، از دیگر موضوعاتی است که در قالب نمایش به آنها می‌پردازیم.
دهقان‌نیری با بیان اینکه مرکز هنرهای نمایشی رادیو در راستای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی گسترده‌ای دارد، اظهار داشت: متون نمایش‌های رادیویی در ارتباط با شعار سال به نگارش درآمده و ادامه خواهد داشت تا بتوانیم نمایش‌های مناسبی تهیه و پخش کنیم.
وی با اشاره به چاپ اولین کتاب نمایش رادیویی با محوریت موضوع سال گفت: در این کتاب ۱۱ نمایش رادیویی توسط انتشارات اداره‌ی کل پژوهش معاونت صدا چاپ شده و در اختیار دانشکده‌ها، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز قرار می‌گیرد. امیدوارم با تلاش همکارانم بتوانیم سال پرباری در زمینه تولیدات نمایش‌های رادیویی داشته باشیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۲۱۵۳۷۱۰۳۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.