چرا فسخ‌نامه توزی و ردی را منتشر نمی‌کنند؟

۲۹فروردین۱۳،

رسول خوروش در مورد شکایت باشگاه سپاهان و اعتراض به بازی کردن فرهاد مجیدی گفت: هنوز به ما در این ارتباط جوابی داده نشده است. ما می گوییم قرارداد توزی و ردی فسخ نشده است چرا که اصولا قرارداد زمانی فسخ می‌شود که از لحاظ مالی دو طرف به توافق برسند. مگر اینکه دعوا را پیش قاضی ببرند و با استناد به مدارک قاضی رای به فسخ قرارداد بدهد.

به گزارش فارس،وی افزود: فرض می‌کنیم سازمان لیگ و یا کمیته انضباطی اعلام فسخ قرارداد این دو بازیکن را کرده است. می‌خواهیم بدانیم با استناد به کدام مدارک چنین رایی صادر شده است. یا مدرکی وجود ندارد و اگر هم وجود داشته مدرکی جعلی بوده است. اگر هم تمامی کارها به صورت درست انجام شده چرا ۳ روز است جواب ما را نمی‌دهند و با منتشر کردن فسخ‌نامه به حواشی پایان داده نمی‌شود.

سرپرست سپاهان تاکید کرد: منتظر جواب فدراسیون فوتبال هستیم و بسیار عجیب است که با توجه به درخواست ها چرا هنوز این فسخ‌نامه انتشار یافتن داده نمی‌شود تا به شائبه‌ها پایان داده شود.

وی در مورد اینکه در صورت به جواب نرسیدن و عدم پیگیری در داخل کشور آیا به مراجع بین‌المللی رجوع می کنند، اظهار داشت: مطمئنا اگر به جوابی نرسیم این کار را انجام خواهیم داد.

خوروش در مورد اینکه چرا جمشیدیان با آنها به رشت سفر نکرده است و وضعیت مصدومیت بینی سوشاک، گفت: جمشیدیان مصدوم است و به دلیل اینکه نمی‌توانست بازی کند در سفر به رشت تیم را همراهی نکرده است. سوشاک نیز احتمال دارد با بهره بردن از تجهیزات پزشکی و ماسک در صورت نیاز امروز برای سپاهان به میدان برود.

سرپرست سپاهان در مورد سفر ماجدی به خوزستان و شائبه‌هایی که این سفر در آستانه بازی استقلال و فولاد ایجاد کرده است،گفت: در این ارتباط هیچ صحبتی ندارم و به این مسائل ورود نمی‌کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.