چرا پسته ایران در جهان دوم شد؟/رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی مهمان کافه خبر/ سوال شما چیست؟

چندی پیش در خبر ها آمد تولید پسته ایران جایگاه نخست جهانی را از دست داد و با یک پله سقوط در مکان دوم ایستاد.

بررسی از دست دادن جایگاه نخست تولید پسته در جهان سبب شد تا از محمدحسین کریمی پور، رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و نماینده انجمن پسته ایران در این کمیسیون بخواهیم در کافه خبر حاضر شود تا درباره آن توضیح دهد.

گفتنی است کریمی پور چندی پیش تحقیق جامعی از تاثیر خشکسالی بر کشاورزی ایران را در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ارائه کرد تا این موضوع نیز بخشی از گفت و گو خبرآنلاین با او باشد.

شما کاربران خبرآنلاین در صورتیکه سوالی در رابطه با  بخش کشاورزی از محمدحسین کریمی پور، رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و نماینده انجمن پسته ایران دارید می توانید با درج نظر در انتهای همین خبر آن را مطرح کنید. 

۳۹۳۹ 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. حاج حسن رضایی:

    حاج حسن رضایی کشاورز رفسنجانی از انتقاد از ادره های کشاورزی وتحقیقات پسته گفت چند سال است که کشاورزان رفسنجان با مشکلاتی روبرو هستند که نمی توانند محصول برداشت کنند در مورد کم ابی بعضی از چاها که دولت باید فکر جدی بردارد ولی از بابت الوده بودن منطقه وسمومی که وارد می شود که بیشترش از چین می باشد بدون هیچ کنترلی ادارت فوق نداردو کم کاری کرده ومی کنند وتا موقعی نظارت نکنند کشاورزان پسته ایی برداشت نمی کننداقای رضایی گفت درلاهیجان وجنگل باغهایی داریم که از افات نمی توانیم پاکشان کنیم

  2. رضایی:

    فروش انواع پسته رفسنجان درداخل وخارج از کشور رفسنجان رضایی ۰۹۱۳۱۹۳۶۸۰۰

  3. رضایی:

    فروش پسته رفسنجان

    فروش انواع پسته رفسنجان درداخل وخارج از کشور رفسنجان رضایی ۰۹۱۳۱۹۳۶۸۰۰

  4. مهدی رضایی:

    فروش انواع پسته رفسنجان درداخل وخارج از کشور رفسنجان رضایی ۰۹۱۳۱۹۳۶۸۰۰

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.