چطور باید در دنیا زنده بمانیم؟

ایبنا گزارش داد: مجموعه «چگونه زنده بمانم؟»، مجموعه‌ای در حوزه‌ روانشناسی نوجوانان است که به دست ۶ نویسنده نوشته شده. ژیمه فیلیپ، امانوئل ریگون، اولیویه گرینیون، رولان بلر، آرن ژاک و ماری‌ برتا نویسندگان این مجموعه هستند و محمود بهفروزی ۹ کتاب این مجموعه را به فارسی ترجمه کرده است. چاپ این مجموعه از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است و آخرین کتاب آن در سال به چاپ رسیده.

«چطور باید با این بدن زنده بمانم؟»، ‌«چطور باید در بحران بلوغ زنده بمانیم؟»، «چطور باید در مدرسه زنده ماند؟»، «چطور باید در دنیای بی‌رحم زنده ماند؟»، ‏‫«چطور وقتی هیچ حسابمان می‌کنند زنده بمانیم؟»، «چگونه باید در خانواده زنده ماند؟» «چطور باید بچه یکی یدونه زنده بماند؟»، «‏‫‏‫چطور باید یک پسر زنده بماند» و «‏‫چطور باید یک دختر زنده بماند» کتاب‌های این مجموعه هستند.

هر یک از کتاب‌های این مجموعه به یکی از مشکلات دوران نوجوانی می‌پردازد که در اغلب نوجوانان وجود دارند. برای مثال کتاب «چگونه باید در مدرسه زنده ماند؟» برای نوجوانانی است که در مدرسه تمامی تلاش خود را انجام می‌دهند اما به نتیجه نمی‌رسند. این کتاب برای نوجوانان پر از توصیه‌هایی است که به وسیله‌ آن‌ها بتوانند خود را جلو بکشند. و یا در کتاب «چطور باید با این بدن زنده بمانم؟» به نوجوانانی که از بدن خود شکل آن راضی نیستند راهکار‌هایی می‌دهد تا بتوانند اعتماد به نفس خود را بازسازی کنند.

کتاب‌های این مجموعه بین ۱۰۰ تا ۱۷۲ صفحه هستند و از سه هزار ۵۰۰ تا پنج هزار ۵۰۰ تومان بها دارند.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و همچنین سفارش هر محصول فرهنگی مورد علاقه دیگر(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.