چند جایگاه سوخت یورو ۴ عرضه می‌کند؟

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تمام جایگاه‌های بنزینی و گازوئیلی در هشت کلان شهر، سوخت با کیفیت یورو ۴ عرضه می‌کنند؛ در جاده‌های مواصلاتی که هیات دولت ۱۶۳ باب جایگاه مشخص کرده، هم بیش از دو برابر آن توزیع را انجام می‌دهیم.

چند جایگاه سوخت یورو ۴ عرضه می‌کند؟

به گزارش ممتاز نیوز، کرامت ویس کرمی با اشاره به کیفت سوختی که در اختیار نیروگاه‌ها و خودروها قرار می گیرد، اظهار کرد: طبق استانداردی که در قانون هوای پاک و مصوبه هیات وزیران برای ما مصوب شده است توزیع بنزین و گازوئیل یورو ۴ را انجام می‌دهیم؛ در کلانشهرها هم بنزین و گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه‌ای که وزارت نفت را مکلف کرده مباحث مربوط به کیفیت بنزین و گازوئیل یورو ۴ را رعایت می‌کنیم و طبق مصوبه توزیع انجام می‌شود، گفت: در جاده های مواصلاتی و در مکان‌هایی که مشخص شده گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در بخش نیروگاهی نیز شرایط به همین صورت است و سوخت مایع برای شرایطی که افت فشار و یا قطعی گاز وجود دارد تامین می کنیم، تاکید کرد: اعلام نشده که گازوئیل نیروگاه‌ها یورو ۴ باشد اما گفته شده سوخت دوم نیروگاه‌ها گازوئیل باشد که ترکیبی از این دو است؛ گازوئیل مصرفی در نیروگاه‌ها  استانداردهای داخلی را دارد و به عنوان سوخت دوم نیروگاه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.