چند خبر از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از نمایشگاه کتاب تهران، اورژانس تهران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با استقرار کانکس‌های اورژانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس به عنوان درمانگاه سیار، هشت دستگاه آمبولانس در محل‌های تضمین شده، چهار دستگاه موتور آمبولانس و یک دستگاه موتور چهارچرخ برای انتقال مصدومان، آمادگی خود را برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر اعلام کرده است.

گروه های اورژانس تهران همچنین داروهای مورد نیاز و خدمات مختلف پزشکی را به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار خواهند داد.

** مصدومان احتمالی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

ستاد بحران واقع در بیست وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برای انتقال مصدومان احتمالی با شش بیمارستان قرارداد بیمه امضا کرده است.

ستاد بحران مستقر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دومین سال متوالی با همکاری سازمان علوم پزشکی تهران در دو بخش ‘بهداشت’ مربوط به نظارت از غرفه‌های مواد غذایی در نمایشگاه کتاب و ‘درمان’ که مصدومان احتمالی نمایشگاه را تحت پوشش بیمه شش بیمارستان قرار داده است، خدمات خود را ارائه می‌دهد.

مسوولان بهداشت واقع در بیست وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، روزانه قبل و بعد از فعالیت غرفه داران مواد غذایی و همچنین به صورت سرزده این غرفه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند؛ البته نظارت بر غذاهای مصرفی غرفه‌داران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و اعضای مستقر در نمایشگاه نیز برعهده این ستاد خواهد بود.

بیست وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام ‘ربع قرن جهاد فرهنگی’ از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در مصلای حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

فراهنگ ** ۱۶۳۰ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۴۶۳۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.