چنگ اندازی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا برای رسیدن به کاخ سفید

یک کارشناس سیاسی خارجی گفت: نامزدهای ریاست جمهوری در آمریکا برای رسیدن به کاخ سفید از هر گونه اقدام نظیر تخریب طرف مقابل چشم پوشی نخواهند کرد.

فواد ایزدی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برای رسیدن به کاخ سفید سعی در تخریب یکدیگر دارند، در همین راستا رامنی نامزد جمهوری خواه این کشور مشکلات و مسائل اقتصادی در آمریکا را متوجه اوباما کرده و در طرف مقابل اوباما نیز سعی دارد تا مشکلات اقتصادی کشورش را به زمان ریاست جمهوری، حزب جمهوری خواه در این آمریکا سوق دهد.

وی در ادامه افزود: آمریکا یکی از کشورهایی بوده که در زمینه مدیریت افکار عمومی همواره در طول تاریخ پژوهش‌های فراوانی داشته، از این رو مطالعات و نظر سنجی‌ها در این کشور نشان دهنده این است که شهروندان آمریکایی توجه بیشتری به تبلیغات منفی داشته‌اند.

ایزدی با اشاره به موضع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به ادعاهای واهی صهیونیست‌ها برای مسئله حمله به ایران تصریح کرد: مشکلات و اختلاف نظرهایی بین دولت اوباما و مقامات رژیم صهیونیستی در بحث حمله به ایران وجود دارد و مقامات آمریکایی می‌دانند که چنین اقدامی برای آنها بی‌فایده و پر هزینه خواهد بود، در همین راستا در سخنرانی اخیر رامنی در فلوریدا برای اولین بار طی ۶ دهه گذشته حرفی از جنگ و اقدامات نظامی به میان نیامد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به وعده‌های دروغین روسای جمهور در آمریکا مردم این کشور نظر مثبتی به این انتخابات ندارد و قطعا با کاهش حضور مردمی در انتخابات آمریکا روبرو خواهیم بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.