چهار انتصاب در مرکز ملی فضای مجازی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

با صدور احکام جداگانه ای از سوی دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، سرپرست اداره کل سیاستگذاری توسعه فناوری و زیرساخت ها، سرپرست اداره کل راهبردهای توسعه اقتصادی و تقسیم کار ملی، سرپرست اداره کل تدوین شاخص های ملی و توسعه فضای مجازی و مدیر کل ارتباطات و روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی منصوب شدند.
 
انتصاب سرپرست اداره کل سیاستگذاری توسعه فناوری و زیرساخت ها
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، طی حکمی از سوی مهندس محمد حسن انتظاری، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، جناب آقای علی شیخ حسنی به سمت سرپرست اداره کل سیاستگذاری توسعه فناوری و زیرساخت ها منصوب شد.
 
متن حکم به این شرح است:
جناب آقای مهندس علی شیخ حسنی
سلام علیکم
بنا به پیشنهاد معاونت فناوری مرکز ملی و با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمندتان، جنابعالی را با حفظ وظایف و مسئولیت های قبلی به عنوان  سرپرست اداره کل سیاستگذاری توسعه فناوری و زیرساخت ها منصوب می نمایم.
امید است با استعانت از پروردگار متعال در پیشبرد اهداف و ماموریت های مرکز ملی فضای مجازی و انجام مسئولیت های محوله موفق باشید.
محمد حسن انتظاری
دبیرشورای عالی و رئیس مرکز ملی
 
انتصاب سرپرست اداره کل راهبردهای توسعه اقتصادی و تقسیم کار ملی
طی حکمی از سوی مهندس محمد حسن انتظاری، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، جناب آقای محسن پازری به سمت سرپرست اداره کل راهبردهای توسعه اقتصادی و تقسیم کار ملی منصوب شد.
 
 
متن حکم به این شرح است:
جناب آقای مهندس محسن پازری
سلام علیکم
بنا به پیشنهاد معاونت تنظیم مقررات مرکز ملی و با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمندتان، جنابعالی را با حفظ وظایف و مسئولیت های قبلی به عنوان  سرپرست اداره کل راهبردهای توسعه اقتصادی و تقسیم کار ملی منصوب می نمایم.
امید است با استعانت از پروردگار متعال در پیشبرد اهداف و ماموریت های مرکز ملی فضای مجازی و انجام مسئولیت های محوله موفق باشید.
محمد حسن انتظاری
 دبیرشورای عالی و رئیس مرکز ملی
 
انتصاب سرپرست اداره کل تدوین شاخص های ملی و توسعه فضای مجازی
طی حکمی از سوی مهندس محمد حسن انتظاری، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، جناب آقای فرزاد بزازان به سمت سرپرست اداره کل تدوین شاخص های ملی و توسعه فضای مجازی منصوب شد.
 
مدیر کل ارتباطات و روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد
طی حکمی از سوی محمد حسن انتظاری، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، سید محمد حسین پور به سمت مدیر کل ارتباطات و روابط عمومی منصوب شد
 
 
متن حکم به این شرح است:
جناب آقای سید محمد حسین پور
سلام علیکم
با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمندتان جنابعالی را به سمت " مدیر کل ارتباطات و روابط عمومی " منصوب می نمایم .
 امیدوارم با استعانت از خداوند متعال، در انجام وظایف محوله به ویژه برقراری تعاملات و ارتباطات موثر با روابط عمومی قوای سه گانه، وزارتخانه ها، دستگاه ها، نهادها و سازمان ها و نیز رسانه های داخلی در انعکاس صحیح خبرها مرتبط با شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی، موفق و موید باشید.
محمد حسن انتظاری
دبیر شورای عالی و رئیس مرکز
 
پیش از این و در آذرماه سال جاری، آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در خبری با عنوان "مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت‌های نهم و دهم؛ سرپرست روابط عمومی شورای‌عالی فضای مجازی شد" از این انتصاب خبر داده بود. 
به گزارش ایستنا، این دوران به سبب بازتعریف غلط از مفهوم رسانه و دسته‌بندی سیاسی و سلیقه‌ای رسانه‌ها به خودی و غیرخودی، پرچالش‌ترین تجربه رسانه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به ارمغان آورد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.