چه خبر از جشنواره تئاتر دانشگاهی؟

۳۱فروردین۱۳،

هیات انتخاب بخش مدرسان دانشگاه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران ۳ اثر نمایشی از دانشگاه‌های سوره، علمی کاربردی واحد ۳۵ و هنرهای زیبا را برای حضور در این بخش معرفی کردند.

به گزارش هنرآنلاین، هیات انتخاب بخش مدرسان دانشگاه متشکل از دکتر سعید کشن فلاح و دکتر مجیدسرسنگی سه نمایش از مدرسان دانشگاه های مختلف را برای حضور در بخش مدرسان دانشگاه معرفی کرد.

در این بخش نمایش “خاطرات بزرگ” نوشته آگاتو کریستف با کارگردانی شکوفه ماسوری از دانشگاه سوره، نمایش “افسانه آرش” نوشته و کارگردانی وحید نفر از دانشگاه علمی کاربردی واحد ۳۵ تهران و نمایش “خوابکده” نوشته پریسا کیومرثی و محمود احدی نیا و کارگردانی مهدی سلطانی از دانشگاه هنرهای زیبا روی صحنه می روند.

نتایج بازبینی پایان نامه های برتر اعلام شد

هیات انتخاب بخش پایان نامه‌های برتر جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران ۵ نمایش را برای اجرا در جشنواره انتخاب کرد.
به گزارش دریافتی پایگاه اینترنتی ایران تئاتر از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، هیات انتخاب بخش پایان نامه های برتر متشکل از دکتر شیرین بزرگمهر، دکتر مسعود دلخواه، دکتر رحمت امینی ۵ نمایش را از دانشگاه های هنر و معماری، سینما تئاتر، تربیت مدرس و سوره را برای حضور در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران معرفی کرد.

نمایش های “احمق و احمق تر” کار علی فرجام فر از هنر و معماری، “نوعی عدالت” نوشته اف.ال.ل.ک.س به کارگردانی داوود زارع از سینما تئاتر، “افسانه های تبای” کار امین طباطبایی از تربیت مدرس، “طبیعت بی جان” نوشته رامین اکبری و کارگردانی امیرحسین مشاهری فرد از سوره و نمایش “مردکشی، زن کشی” نوشته بهاالدین مرشدی و کارگردانی شهره رعایتی از هنر و معماری در بخش پایان نامه های برتر جشنواره شانزدهم اجرا می شوند.

شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با دبیری علی تقی زاده از ۱۴ اردیبهشت در تالار های نمایشی تهران برگزار می گردد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.