چه کسانی مجوز تولید سیگار مارلبرو را گرفتند؟

نوشته شده در تاریخ ۰۲/آذر/ – ۱۳:۴۱ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

خبرگزاری : بر اساس اسنادی که منتشر شده‌، شرکت “زرین تجارت خاورمیانه” توانسته مجوز واردات سیگار مارلبرو را دریافت کند، اما خبرنگار آنا به جزئیاتی درباره این شرکت دست یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، این شرکت در اواخر سال ۱۳۹۰ موضوع فعالیت خود را “خرید و فروش و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و توزیع و پخش سراسری کالا در کلیه استان‌ها و شهرهای داخل کشور و دریافت نمایندگی از شرکت‌های خارجی یا داخلی و اعطای نمایندگی پخش توزیع و فروش به اشخاص حقیقی یا حقوقی در داخل کشور و ایجاد شعب در داخل و خارج از کشور، ‌انجام مشاوره و خدمات بازرگانی و مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در ارتباط با موضوعات فوق” تعیین کرده‌است.

شرکت زرین تجارت خاورمیانه با مسئولیت محدود به شماره ثبت ۲۵۹۱۴۱ و شماره ملی ۱۰۱۰۲۹۹۲۹۱۷ ثبت شده‌است. در حال حاضر “حیدر میزبان” رئیس هیات مدیره و “محمد میزبان” مدیرعامل این شرکت‌ هستند. در سال گذشته کریم میزبان، حازم میزبان و ‌احمد میزبان از شرکای شرکت خارج شده‌ و سرمایه شرکت از ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ۱۶ میلیارد ریال کاهش یافته است.

با این حال حیدر میزبان، محمد میزبان، مصطفی میزبان و حامد میزبان همچنان در شرکت سهم دارند. بر اساس آخرین تغییرات حیدر میزبان و محمد میزبان به عنوان اعضای هیات مدیره این شرکت انتخاب شده‌اند.

بر اساس  آنچه در سند منتشر شده وجود دارد، وزارت صنعت، معدن و تجارت به این شرکت اجازه داده که کارخانه سیگارت‌سازی با ظرفیت ۱۲ میلیارد نخ در سال بسازد. این سیگارها با نام‌های تجاری  MARLBORO و BONDSTREET تولید خواهند شد.

انتهای پیام/

چه کسانی مالک”سپید استوار آسیا” هستند؟

 

خبرگزاری آنا – اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.