چک:بازیکنان با ۱۵۰ درصد توان خود بازی کردند

دروازه‌بان تیم فوتبال چلسی گفت: بازیکنان ما مقابل بارسلونا ۱۵۰ درصد از توانشان را در زمین مسابقه به کار بستند.

– — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

پیتر چک پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه‌‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ و صعود به فینال این مسابقات گفت: در اولین بازی ۹۰ دقیقه جنگیدیم و پس از آن در بازی برگشت با نتیجه ۲ بر صفر عقب افتادیم. هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم و کارمان عالی بود. هر بازیکنی ۱۵۰ درصد از توانش را برای تیم مایه گذاشت. تلاش کردیم تا جان سالم به در ببریم و به خوبی از عهده این کار برآمدیم.

وی بر این باور است که پس از اخراج جان تری از زمین که تنها یک دقیقه پس از گل اول بارسا رخ داد، شخصیت اصلی تیم نمودار شد. چک در این باره می‌گوید: برای بسیاری از تیم‌ها این کشنده است، اما ما نشان دادیم قدرت ذهن و شخصیت تیم از بین نرفته است. باور داشتیم تنها به یک گل دیگر نیاز داریم.

دروازه‌بان تیم چلسی گفت: با جان و دل جنگیدیم. آنها فرصت‌های زیاد و مالکیت توپ را در اختیار داشتند. همه چیز دست بارسا بود اما ما مقاومت کردیم و وقتی فرناندو تورس را دیدم با خودم گفتم به فینال رسیدیم.

چک در خصوص محرومیت تری، میرلیس، رامیرس و ایوانوویچ در بازی فینال گفت: چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم؟ هنوز توانایی و تجربه لازم را در تیم داریم و امیدوارم بتوانیم این مسئله را جبران کنیم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۶ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , چلسی, چک

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.