چگونه موها را برای رنگ کردن آماده کنیم

چگونه موها را برای رنگ کردن آماده کنیم

یکی از بدترین اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شوید این است که موهایتان را قبل از رنگ کردن آماده نکنید. اگر برای این کار،زمان نگذارید، از کار رنگ کردن موهایتان راضی نخواهید بود. چه بخواهید موهایتان را در خانه رنگ کنید یا در سالن زیبایی، کار آماده سازی فقط چند دقیقه طول می کشد.

چگونه

۱

موهایتان را نشویید. معمولاً در آرایشگاه ها توصیه می شود که مشتری ها موهای خود را قبل از اینکه برای رنگ کردن بیایند، نشویند. اکثر برندهای رنگ مو هم پیشنهاد نمی کنند که مو ها را قبل از رنگ کردن بشویید.

۲

از لباس و پوست تان در مقابل لکه های رنگ محافظت کنید. معمولاً از یک پیشبند و همچنین چند حوله برای محافظت از لباس و پوست مشتری ها از رنگ شدن، استفاده می کنند.

۳

موها را شانه کنید. برای آماده کردن موها برای رنگ کردن باید آنها را برس بکشید و مطمئن شوید که درهم و برهم نیستند. وقتی به موهایتان برس می کشید، آنها را خشک نگه دارید.

۴

روی خط موهایتان موم بمالید. با این کار، از رنگ شدن این مناطق از پوست صورت جلوگیری می کنید. موم را به صورت یک لایه نازک بر روی پوست بمالید و سعی کنید مو ها را نگیرد.

نکات و هشدارها

می توانید قبل از رنگ کردن، در خانه یک تست برای تخمین زمان لازم برای این کار و یک تست حساسیت انجام دهید. این تست ها هم به منظور تعیین حساسیت پوستی به رنگ است و هم اینکه می توانید بفهمید که آن رنگ را روی مو های خود دوست دارید یا نه.
قبل از رنگ کردن مو ها، گوش هایتان را هم با موم بپوشانید. گوش ها در فرایند رنگ کردن، مستعد رنگ شدن می باشند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.