چگونه نمک بسیاری را از بدن دفع کنیم؟

۱۵م دیماه ،

بعضی وقت‌ها پیش می‌آید که ناخودآگاه به سمت مصرف بسیار نمک کشیده می‌شویم اما چگونه می‌شود این نمک بیش از اندازه را از بدن دفع کرد؟ جوابش بسیار ساده است: با مصرف میوه!

ممتازنیوز: هیچ ماده‌ی غذایی طبیعی‌تر و مفیدتر از میوه پیدا نمی‌کنید که سلامتیتان را تضمین کند. بعضی از این میوه‌ها بدن شما را از شر نمک جذب شده‌ی بیش از اندازه خلاص می‌کند.

حتماً خودتان هم می‌دانید که سدیم یا همان نمک بسیار برای سلامتیتان خوب نیست و نتیجه‌ای جز بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا و غیره ندارد.

بعضی وقت‌ها پیش می‌آید که ناخودآگاه به سمت مصرف بسیار نمک کشیده می‌شویم اما چگونه می‌شود این نمک بیش از اندازه را از بدن دفع کرد؟ جوابش بسیار ساده است: با مصرف میوه!

مصرف میوه بهترین و مناسب‌ترین راه برای حفظ سلامتی است. هیچ ماده‌ی غذایی طبیعی‌تر و مفیدتر از میوه پیدا نمی‌کنید که سلامتیتان را تضمین کند. بعضی از این میوه‌ها بدن شما را از شر نمک جذب شده‌ی بیش از اندازه خلاص می‌کند. برای نمک زدایی از بدن به آناناس، سیب، هندوانه، دستگاه مخلوط کن و اگر خواستید به مقدار کمی شکر نیاز دارید.

برای تهیه‌ی این معجون معجزه گر یک عدد آناناس را با دقت شستشو داده، پوست بگیرید و به چهار قسمت تقسیم کنید. سیب را نیز بشویید، پوست بکنید و خرد کنید. یک تکه هندوانه را نیز قاچ کرده و باز هم خرد کنید.

مصرف میوه بهترین و مناسب‌ترین راه برای حفظ سلامتی است. هیچ ماده‌ی غذایی طبیعی‌تر و مفیدتر از میوه پیدا نمی‌کنید که سلامتیتان را تضمین کند

میوه های خرد شده را داخل مخلوط کن بریزید و میکس کنید. آب میوه‌ای که به دست آمده است یک نمک زدای فوق‌العاده محسوب می‌شود. اگر دلتان خواست می‌توانید مقدار بسیار کمی نیز شکر به آن اضافه کنید. به طور مرتب از این آب میوه بنوشید تا نمک بیش از اندازه‌ی بدنتان دفع شود.

تبیان 

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.