ژرار هولیه با رویانیان مذاکره کرد، با ردبول به توافق رسید!

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس مسئولیت مدیریت فنی تیم‌های ردبول در دو کشور اتریش و آمریکا را پذیرفت.

در حالی که سایت باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد ژرار هولیه سرمربی معروف فرانسوی یکی از گزینه‌های مربیگری سرخ‌پوشان محسوب می‌شود، منابع خبری بین‌المللی از حضور وی در راس کادر فنی تیم “ردبول” خبر دادند.

بنابه به اعلام چند پایگاه اینترنتی از جمله ساکرنت، هولیه مسئولیت برنامه‌ریزی فنی برای دو باشگاه رد‌بول اتریش و آمریکا را خواهد داشت.

این در حالی است که رالف رانگ‌نیک، سرمربی اسبق شالکه آلمان به وی در این راه کمک خواهد کرد ضمن آنکه سرمربی تیم اتریشی در فصل آینده روگر اشمیت خواهد بود.

هولیه ۶۵ ساله که در کارنامه مربیگری‌اش مربیگری تیم ملی فرانسه، لیورپول و آستون‌ویلا انگلیس، المپیک لیون و پاری‌سن‌ژرمن را ثبت کرده، تا یک سال قبل زمام امور تیم آستون‌ویلا را در لیگ برتر در اختیار داشت اما به علت اوج گرفتن بیماری قلبی بنا به توصیه پزشکان کناره‌گیری کرد و از حرفه پراسترس مربیگری فاصله گرفت. وی در دورانی هم که هدایت لیورپول را در سال‌‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ در اختیار داشت، با عارضه قلبی درگیر بود و حتی مورد عمل جراحی نیز قرار گرفت.

هولیه سال گذشته و پس از کناره گیری از سرمربیگری آستون ویلا گفته بود: “دوران من به عنوان مربی تمام شده است. این شغل برای افراد ۵۰ سال به بالا به سلامتی آسیب می رساند.”

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.