کارآفرین ارومیه‌ای، کارآفرین برتر ملی کشور شد

کارآفرین ارومیه‌ای، کارآفرین برتر ملی کشور شد.

کارآفرین ارومیه‌ای، کارآفرین برتر ملی کشور شد

به گزارش ممتاز نیوز، غیبعلی قاسمی مدیر عامل گروه تولیدی اروم چکاوک (زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ) امروز در چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر  که در سالن شهید بهشتی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد  به عنوان یکی از ۲۱ کارآفرین برتر ملی سال ۱۴۰۱ در بخش کشاورزی انتخاب شد و تندیس این جشنواره را از سید صولت مرتضوی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

این پنجمین عنوان برتر ملی کشوری گروه تولیدی اروم چکاوک است .این زنجیره تولید گوشت مرغ در سالهای قبل موفق به کسب ۳ عنوان تعاونی برتر  و یک عنوان صنعت نمونه سلامت محور  در سطح کشور  شده بود و  در بخش استانی هم  عناوین زنجیره نمونه  ،صادر کننده نمونه ، کارآفرین برتر و تعاونی برتر را کسب کرده بود.

photo_2023-02-23_20-05-35

گروه تولیدی اروم چکاوک یکی از موفق ترین و کامل ترین زنجیره های تولید گوشت مرغ کشور است که با تولید سالانه ۲۳ هزار تن گوشت مرغ ۲۴ درصد بازار استان را در اختیار خود دارد.

اروم چکاوک با داشتن ۵۲ فارم گوشتی مالکیتی ،استیجاری و مشارکتی ،۶ فارم مرغ مادر، ۱ فارم مرغ اجداد ، ۱ واحد جوجه کشی ، یک کارخانه خوراک دام و طیور و یک کشتارگاه صنعتی تمام اتوماتیک یکی از مدرن ترین زنجیره های یکپارچه تولید گوشت مرغ کشور است که زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۵۰۰ نفر در آذربایجان غربی فراهم کرده است.

این گروه تولیدی رتبه نخست صادرات گوشت مرغ را در آذربایجان غربی دارد و از جایگاه ویژه ای در عرصه تولید صادرات محور در سطح ملی برخوردار است

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.