کارشناس عقیدتی بسیج شاهرود:هرچه بر عمر سپاه افزوده شده برکات آن بیشتر نمایان می شود

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۴:۲۹:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – کارشناس عقیدتی بسیج شاهرود در جلسه صالحین واحد پوینده شهید مطهری شاهرود اظهار داشت: سپاه نشان داد شجره طیبه ای است که هرچه به عمر آن افزوده می شود برکات آن بیشتر نمایان می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حسین محمدی به حضور قوی سپاه در دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام اشاره کرد و افزود: سپاه در همه عرصه ها چه در دفاع مقدس و چه در سازندگی کشور و در جنگ نرم نیز با هجمه دشمنان مقابله کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نماز گفت: نماز نور و مایه نجات همه است لذا باید بوسیله نماز به نور که همان الله است دست یافته و در صراط مستقیم قدم برداریم.
وی افزود: نماز مهمترین اعمال دینی است که اگر قبول درگاه خداوند عالم شود، عبادتهای دیگر هم قبول می‏ شود و اگر پذیرفته نشود اعمال دیگر هم قبول نمی‏ شود.
محمدی بیان داشت: همان طور که اگر انسان شبانه روزی پنج نوبت در نهر آبی شستشو کند، چرک در بدنش نمی‏ ماند، نمازهای پنجگانه هم انسان را از گناهان پاک می ‏کند بنابراین سزاوار است که انسان نماز را در اول وقت بخواند که ثواب آن بسیار بالاست و جوان آشنا به نماز مصون در برابر گناهان و خطرات است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۶۲۹۱۴۶۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.