مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:۲ هزار پاسدار مازندرانی در کلاس‌های سیاسی شرکت کردند

جمعه ۸ اردیبهشت – ۱۲:۴۰:۱۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: دو هزار پاسدار مازندرانی سال گذشته در کلاس‌های عقیدتی سیاسی شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام مختار نظری در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه با بیان اینکه فلسفه شکل‌گیری سپاه بر اساس قانون اساسی صیانت از مرزهای کشور است، اظهار داشت: دفاع از مرزهای کشور دارای الزاماتی همچون آمادگی جسمانی، روحی و معنوی و مهارت‌های فنی است که یک پاسدار می‌تواند نقش‌آفرین باشد.
وی ادامه داد: داشتن آمادگی روحی و روانی در راس امور قرار گرفته و جبران دیگر ارکان آمادگی در دفاع از کشور را می‌کند.
این مسئول سپاه پاسداران را مولود انقلاب اسلامی دانست و گفت: ماموریت سپاه تنها در مباحث دفاعی خلاصه نمی‌شود، به تناسب هجمه‌های دشمن نیروهای بسیجی و سپاه در کشور اثرگذارند.
وی با اشاره به اینکه سپاه در هجمه‌های نظامی دشمن در کنار ارتش ایستادگی می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر هجمه‌های دشمن فرهنگی باشد، سپاه پاسداران با توجه به رسالت ذاتی موظف هستند در برابر چنین نبردهایی مقابله کنند.
نظری به جبهه فرهنگی که دشمن برای کشور تدارک دیده است اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین هجمه دشمن جنگ روانی است که سپاه پاسداران در این هجمه خطیر دشمن ایستادگی می‌کنند.
وی اضافه کرد: رویکرد سپاه و بسیج فعالیت در مسائل فرهنگی، اعتقادی و سیاسی است که در این بخش با به روزرسانی آمادگی نیروهای خود مقابله با دشمن را تدارک دیده است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه آموزش نیروهای بسیجی و سپاهی در اولویت برنامه‌ها این نهاد قرار دارد، ابراز داشت: برنامه‌های آموزشی سپاه مستمر است.
وی ادامه داد: تمام نیروهای سپاه پاسداران و خانواده‌های آنها از آموزش به روز این نهاد سیاسی، نظامی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.
نظری با بیان اینکه افکار شهید مطهری منطبق بر جهان‌بینی اسلامی و دینی است، بیان داشت: تمامی آثار شهید مطهری مبنای کلاس‌های اعتقادی و فرهنگی در سپاه و ارتش است.
وی به برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه کربلای مازندران اشاره کرد و گفت: تجلیل از مربیان، مربیان بازنشسته، خانواده‌های شهدای عقیدتی سیاسی دو نیز بهره‌گیری از اساتید حوزه و دانشگاه برای تبیین شخصیت والای شهید مطهری از سری برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در مازندران است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دو هزار پاسدار مازندرانی در کلاس‌های عقیدتی سیاسی شرکت کردند، یادآور شد: تمام سربازان در سپاه کربلای مازندران کلاس آموزشی عقیدتی سیاسی را به مدت یک هفته گذراندند.
وی ادامه داد: سال گذشته به منظور افزایش بصیرت بسیجیان حدود پنج هزار و ۳۰۰ نشست و گردهمایی در سطح پایگاه‌های بسیج برای بسیجیان برگزار شد.
نظری اظهار داشت: در سطح سپاه و بسیج حدود ۲۷۰ نفر از مربیان عقیدتی برای برگزاری از کلاس‌ها اقدام و ۱۸۰ نفر مربی به عنوان هادی سیاسی در سطح پایگاه‌های بسیج کلاس‌های سیاسی برگزار می‌کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۷۱۲۴۰۱۰۸۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.