کار فرهنگی برای زائران عمره گزار، بایدجهادی باشد

نماینده بعثه در مدینه منوره کار فرهنگی را عرصه‌ای بی‌انتها دانست و گفت: افرادی که فعالیت‌های فرهنگی دارند، نباید هرگز احساس خستگی کنند و باید کاری جهادی کارکنند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین نجف نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره به مسئولین و رابطان فرهنگی هتل های محل اقامت زائران ایرانی عمره گزار گفت: کار فرهنگی برای زائران عمره گزار، باید به نحو جهادی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نجف نجفی روحانی درجلسه روز یکشنبه مدیران ثابت و مسوولان و رابطان فرهنگی صورت گرفت، کار فرهنگی را عرصه‌ای بی‌انتها دانست و گفت: افرادی که کار و فعالیت های فرهنگی دارند، نباید هرگز احساس خستگی و درماندگی کنند و باید کاری جهادی کارکنند نه اداری،خستگی در کار فرهنگی یعنی پیروزی دشمن.

وی گفت: عمره و حج یک جریان مستمر فرهنگی از ابتدای خلقت تا انتهای آن خواهد بود. حج و عمره از سازنده ترین فرصت‌ها برای ساختن و ساخته شدن انسان است.

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی از مسوولان و رابطان فرهنگی خواست تا کار خود را برای بررسی میزان قرار داشتن در مسیر موفقیت، پیوسته مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند.

وی گفت: اگر کار فرهنگی مناسبی برای زائر در دوره تشرف او صورت نگیرد، خستگی روحی در او باقی می‌ماند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از مسئولین و رابطان فرهنگی خواست تا شورای فرهنگی هتل ها را به طور منظم و پیوسته تشکیل دهند و فعالانه به رتق و فتق امور فرهنگی زائران بپردازند.

وی تاکید کرد:فعالیت رابطان و مسئولین فرهنگی پیوسته و به صورت علمی مورد سنجش و بازرسی قرار می گیرد .

دراین جلسه همچنین به خانم های زائر ایرانی توصیه شد مانند همیشه در تشرف های خود چادر مشکی که نشانه ای از ایران و فرهنگ اسلامی آن و در عین حال حجابی برتر دانسته می شود ، برسر داشته باشند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.