کازورلا به آرسنال می پیوندد

خبرگزاری آریا – رسانه های انگلیس و اسپانیا روز جمعه اعلام کردند سانتی کازورلا بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال مالاگا خود را برای پیوستن به آرسنال انگلیس آماده می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این گزارشها ارزش قرارداد انتقال کازورلا به آرسنال نزدیک به شانزده میلیون یورو (نوزده میلیون و ششصد هزار دلار) اعلام شده است.
کازورلای بیست و هفت ساله سال گذشته از ویارئال به مالاگا پیوست و اما باشگاه مالاگا به علت خودداری شیخ عبدالله بن ناصر الثانی مالک قطری خود از تزریق سرمایه بیشتر به این باشگاه ، با مشکل کمبود بودجه مواجه است و برای همین مجبور است بهترین بازیکنان خود را بفروشد.
به گزارش خبرگزاری آلمان از مادرید ، باشگاه مالاگا از درآمد فروش کازورلا برای پرداخت دستمزد بازیکنان خود که از مه گذشته تاکنون حقوق دریافت نکرده اند استفاده خواهد کرد.
کازورلا در تیم ملی فوتبال اسپانیا به عنوان بازیکن جانشین در جام ملتهای اروپا در سالهای دو هزار و هشت و دو هزار و دوازده حضور داشت و به همراه این تیم عنوان قهرمانی در این رقابتها را به دست آورد.
مالاگا پیش از کازورلا نیز پنج بازیکن دیگر خود را از جمله ناچو مونرئال ، جرمی تولالان و دیگو بونانوتی را نیز فروخته است.
از سوی دیگر گفته می شود مانوئل پلگرینی سرمربی شیلیایی مالاگا که فصل گذشته این تیم را در رده چهارم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا (لالیگا) قرار داد نیز به دنبال باشگاه جدید است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.