کازورلا به آرسنال پیوست

به گزارش خبرآنلاین؛ سانتی کازورلا ستاره ملی‌ پوش مالاگا با قرار دادی ۵ ساله به عضویت آرسنال در آمد. خبر‌ها حاکی‌ از آن است که این انتقال در ازای مبلغ ۱۸ میلیون یورو انجام شده اما هنوز این مبلغ از سو‌ی‌ هیچ منبع رسمی‌ تایید نشده.

این بازیکن ۲۷ ساله سومین خرید توپچی‌ها بعد از لوکاس پودولسکی و اولیور گیرود فرانسوی در فصل نقل انتقالات تابستان جاری به شمار می‌‌رود.

کازورلا در واکنش به انتقال خود به وب سایت رسمی‌ باشگاه آرسنال گفت: «از پیوستن به آرسنال بسیار خوشحالم. آرسنال از بازیکنانی بزرگ، استادیومی فوق العاده و هوادارانی بی‌ نظیر بهره می برد. این تیم توسط یکی‌ از بهترین مربیان جهان هدایت می‌‌شود که تحسین همه را بر انگیخته.»

ستاره سابق ویارئال ادامه داد: «من بسیار هیجان زده‌ام که به یکی‌ از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا پیوسته‌ام که در بهترین لیگ جهان بازی می‌‌کند. من برای کمک به باشگاه و خوشحال کردن هواداران تمام تلاشم را خواهم کرد.»

آرسن ونگر مربی‌ آرسنال هم پس از نهایی شدن این قرارداد ابراز خوش حالی‌ کرد و گفت: «سانتی کازورلا خرید بزرگی‌ برای ما خواهد بود. او تجربه‌های ارزشمدی در سطح باشگاهی و ملی‌ دارد و بدون تردیدی کیفیت تیم ما را بالا خواهد برد.»

او ادامه داد: «او بازیکنی همه کار است و می‌‌تواند در کناره ها و مرکز زمین برای ما مفید باشد. سانتی استعداد خوبی‌ دارد و از جذب او بسیار خوشحال هستم.»

این در حالیست که خیلی‌‌ها اعتقاد دارند رابین فان پرسی ستاره هلندی تیم آرسنال در رختکن این تیم ماندنی نیست و به زودی از جمع توپچی‌ها جدا خواهد شد و آرسنال یکی از ارکان اصلی خود را از دست خواهد داد.

در حال حاضر بازیکنان آرسنال برای پشت سر گذاشتن مراحل آماده سازی خود برای رقابت‌های لیگ برتر جزیره که ۱۸ آگوست (۲۸ مرداد) آغاز می‌‌شود در آلمان به سر می‌‌برند.

 ۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.