کاسیمیرو:درجام‌حذفی جایی برای اشتباه نداریم

۲۸م آذر ،

آلفردو کاسیمیرو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: ‌یک ماه پیش در لیگ برتر با راه‌آهن بازی کردیم که در این دیدار به دلیل اشتباه کمک داور شکست خوردیم اما فردا در حالی به مصاف این تیم می‌رویم که قصد داریم این شکست را جبران و راه‌آهن را مغلوب کنیم.

وی با بیان این‌که تاکنون چهار بازیکن جذب کرده‌ایم، عنوان‌کرد:‌ حسین کعبی را در پست دفاع راست به خدمت گرفتیم که بهترین گزینه‌ای بود که می‌توانستیم برای این پست انتخاب کنیم چرا که او متعلق به خوزستان است و با جو این جا بیگانه نیست.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: مهدی کیانی را هم جذب کردیم که در قبل که هدایت نفت را بر عهده داشتم، با یکدیگر کار کرده‌ایم و من با خصوصیات‌ او آشنا هستم. علی عساکره را هم در پست دروازه‌بان به خدمت گرفته‌ایم. البته نه به این دلیل که به گلر ‌نیاز داشتیم بلکه به خاطر این‌که بازیکن همین شهر است و استعداد این را دارد که در آینده دروازه‌بان نفت شود. با وی نیز در قبل کار کرده‌ام.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ هادی رمضانی در پست دفاع چپ به جای ابوذر رحیمی به تیم ما اضافه شد و امروز یا فردا رحیمی از تیم جدا می‌شود. هم‌چنین در حال مذاکره با یکی، دو بازیکن دیگر هم هستیم و تا زمانی‌که نهایی نشود، نمی‌توانم اسامی آن‌ها را اعلام کنم.

کاسیمیرو در پاسخ به این سوال که آیا از حسین کعبی در دیدار مقابل راه‌آهن استفاده می‌کنید یا خیر؟ گفت:‌ این موضوع مشخص نیست و باید اجازه دهید تا بازی فردا برسد و آن موقع مشخص می‌شود که چه بازیکنانی در ترکیب می باشند.

 تیم فوتبال نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی فردا در یک دیدار خانگی به مصاف راه‌آهن می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.