کامل ترین نرم افزار آموزشی برای اولین بار در ایران ساخته شد

برای اولین بار نرم افزار آموزشی با قابلیت ساخت انواع سی دی های آموزشی در ایران ساخته شد

دکتر ابراهیم عباسی، مدیر مرکز خدمات تخصصی مدیریت واطلاعات جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: نرم افزاری با امکانات بی نظیر در راستای ارتقای کیفی نحوه آموزش و رفع نیاز گروه های آموزشی برای اولین بار در ایران ساخته شد.

عباسی خاطر نشان کرد: نرم افزار “لوحه” که در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و با مشارکت بخش خصوصی  تولید شده است به عنوان بهترین و کاملترین راه حل آموزش الکترونیکی برای ایجاد و ارائه مطالب آموزشی، در تمامی زمینه ها برای سطوح مختلف در سنین متفاوت می تواند مورد استفاده قرارگیرد.

وی اظهار داشت: برای اولین بار در ایران ابزاری ساخته شده است که می تواند علی رغم دارا بودن قیمت مناسب در راستای ارتقای کیفی آموزشی موثر و کار آمد باشد.

عباسی تصریح کرد: نیاز گروه های آموزشی کادر علمی دانشگاه ها و مراکز مختلف آموزشی غیر دانشگاهی به تولید نرم افزار محتوایی آموزشی دروس در راستای سهولت استفاده برای دانشجویان و فراگیران از دلایل اصلی طراحی تولید و توسعه این نرم افزارهای آموزشی است.

وی افزود: از کاربردهای این برنامه می توان به قابلیت ساخت انواع سی دی های آموزشی شامل دروس مدرسه ای، حوزه ای یا دانشگاهی به صورت فایل های پاورپوینت دارای انیمیشن، افکت های تصویری، صوتی و یا دارای صدای مدرس، سی دی های نظیر فیلم های آموزشی دسته بندی شده، مجموعه سخنرانی های مشاهیر و دانشمندان، مجموعه های نظیر دیوان اشعار و یا آلبوم های نقاشی و تصاویر هندی اشاره داشت./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.