کامیون استرالیس زامیاد رونمایی شد

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

کامیون استرالیس زامیاد رونمایی شد

عصر خودرو : طی مراسمی و با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت کشنده سنگین زامیاد با نام کامیون استرالیس رونمایی شد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو  رضا سرایی مدیرعامل شرکت زامیاد در مراسم رونمایی این محصول تازه اظهار داشت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی این شرکت به عنوان یکی از خودروسازان تجاری که حدود ۵ دهه در این زمینه فعال است هم جهت با حفظ و ارتقای توان شبکه حمل و نقل کشور و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید محصول کشنده سنگین نموده است.
وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده از سری اول کشنده هایی که به صورت محدود وارد شبکه حمل و نقل کشور شد شرکت زامیاد بر آن شد تا نسبت به تولید انبوه این خودرو اقدام کند.
از این رو برنامه تولید دو مدل از کشنده های گروه خودرویی سنگین و فوق سنگین با مدل های AT 440F43 مجهز به موتور ۱۰ لیتری با قدرت ۴۳۰ اسب بخار و مدل As440F48 مجهز به موتور ۱۳ لیتری با قدرت ۴۸۰ اسب بخار و گیربکس اتوماتیک که سازگار با شرایط اقلیمی، جاده ای و متناسب با نیاز بازار ایران است را در دستور کار خود قرار داد.
مدیرعامل شرکت زامیاد در خصوص ویژگی های این دو کشنده تازه تصریح نمود:‌ از ویژگی های این محصولات سنگین می توان به بازده بالای موتور، بها نگهداری کم، عملکرد و گشتاور خروجی بالا، پائین بودن مصرف سوخت و بالا بودن کیفیت و دوام آن نسبت به سایر برندهای خودروهای تجاری اروپایی اشاره نمود.
وی در ادامه از برنامه ارتقای استانداردهای روز دنیا در محصولات زامیاد خبر داد و گفت: ۳ استاندارد به استانداردهای سال ۹۰ خودروی ۲٫۲ تنی زامیاد اضافه می گردد و نصب فرمان ۲ تکه تلسکوپی و پاخوگراف و همچنین محدود نماینده سرعت به استاندارد اجباری سال ۹۱ وانت زامیاد است.
سرایی با اشاره به اینکه هم اکنون همهی الزامات استانداردی در تولید وانت ۲٫۲ تنی زامیاد رعایت می گردد گفت: به جهت مزیت هایی که سوخت دیزل در کاهش مصرف دارد بیشتر تولید شرکت زامیاد با موتور دیزل است چرا که بازار وانت دیزل زامیاد بیش از محصولات بنزینی و دوگانه سوز با استقبال روبرو شده است.
گفتنی است، شرکت زامیاد با انواع خودروهای وانت ۲٫۲ تنی با بیش از ۱۲ نوع کاربری در بخش های مختلف خدماتی از جمله باربری، حمل مایعات و سوخت، آتش نشانی، حمل موادغذایی، پول رسانی و همچنین با تولید انواع ون و مینی بوس در حوزه خودروهای حمل و نقل داخل شهری و در بخش خودروهای سنگین با کامیون کشنده سنگین و فوق سنگین و انواع کامیون های دیگر یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور است.

چهارشنبه ۱۷ آبان   ۱۰:۵

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.