کانون دانشگاهیان هرمزگان اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرد

به گزارش پنج شنبه ایرنا دراین بیانیه آمده است:« و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین، و (ای رسول) ما تو را نفرستادیم مگر آنکه رحمت برای اهل عالم باشی »السلام علیک یا رسول الله (ص).

این بیانیه می افزاید:کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شاخه استان هرمزگان ضمن اعتراض به ساخت فیلمی توهین آمیز علیه پیامبر در آمریکا و چاپ کاریکاتورهای هتاکانه در فرانسه بیان می دارد، اینگونه تهدیدات از جانب سردمداران غرب نشان می دهد که آنان همچون گذشته به دنبال حادثه آفرینی و سیاستهای زورمندانه خود در جهان‌ می باشند.

این کانون با تاکید بر این امر که ملت مسلمان و مردم آزادیخواه جهان، باید توهین به پیامبر نور و رحمت را محکوم کنند، خواستار برخورد قانونی با عاملان این اهانت بوده و این توهین از مقاصد سیاسی نشات گرفته و رژیم صهیونیستی پشت پرده همه این اقدامات سخیف می باشد.

کانون دانشگاهیان هرمزگان ضمن تسلیت به محضر مبارک امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… خامنه ای ، بیان می دارد: اینگونه اقدامات موهن هزینه های مالی و فکری هنگفت در بر داشته و برای مقابله با بیداری اسلامی صورت می گیرد.

بیانیه ادامه داد: به لطف خدا بیداری اسلامی به سراسر جهان کشیده خواهد شد و دفاع از شخصیت والای پیامبر مهر و رحمت، ‌ظلم جهانی را به چالش کشیده و دین الهی اسلام جهانگیرتر و فرامین الهی عالم گیرتر خواهد شد.ک/۱

۸۱۴۴/۶۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.