کاهش روزافزون آمار جرایم در کشور

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه معاونان این سازمان با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت و گو کرد.

 کاهش روزافزون آمار جرایم در کشور

به گزارش ممتاز نیوز، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا خصوصاً شهید حسن باقری و تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت کشور از هیچ کوششی فرو گذاری نکرده و از پاک ترین نیروهای مسلح در دنیا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در نیروهای مسلح، تقویت جایگاه فرماندهی است و سازمان قضایی با اعتقاد به اینکه شخصیت حقیقی و حقوقی مجرم باید از هم تفکیک گردد در عمل مصمم به جلوگیری از ورود هرگونه خدشه به جایگاه حقوقی نیروهای مسلح بوده است.

وی افزود: به دلیل تدابیر صورت گرفته در امر پیشگیری از وقوع جرم و علیرغم افزایش تعداد کارکنان نیروهای مسلح، شاهد کاهش روز افزون آمار جرایم بوده ایم که حکایت از زحمات شبانه روزی همکاران ما در سازمان و ستاد کل نیروهای مسلح دارد.

سر لشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، ولادت حضرت علی(ع) و تبریک مجدد انتصاب رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، اظهار داشت: سازمان قضایی در عمل به عنوان بازویی توانمند برای نیروهای مسلح بوده و فرمانده معظم کل قوا در جلسات متعدد بر حفظ و تقویت جایگاه سازمان قضایی تأکید داشته اند و به جهت صیانت از نیروهای مسلح، ادامه کار مداوم این سازمان مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد.

وی با اشاره به سخنان فرمانده معظم کل قوا و دیدگاه ایشان نسبت به جایگاه مهم و اساسی سازمان قضایی نیروهای مسلح، عنوان کرد: رسیدگی تخصصی به پرونده ها و شناخت کافی این سازمان نسبت به نیروهای مسلح باعث حفظ شأن و جایگاه نیروهای مسلح شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: در همه دوره ها رابطه سازمان قضایی و نیروهای مسلح بسیار خوب بوده و این امر در چند سال اخیر کاملاً مشهود است.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح، افزود: آموزش و پیشگیری آن قدر مهم است که در اکثر جلسات ستاد کل نیروهای مسلح آن را با تأکید در دستور کار خود قرار داده است.

در این جلسه ابراهیم مهرانفر، معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان قضایی نیز برخی از مسائل فی مابین این سازمان و ستاد کل نیروهای مسلح را مطرح نموده که سرلشکر باقری دستورات لازم را در مورد آن صادر کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.