کاهش معلولیت‌های ناشی از تصادفات

۱فروردین ۱۳،

با اجرای طرح همیاران بهزیستی

کاهش معلولیت‌های ناشی از تصادفات

معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی با اشاره به اجرای طرح همیاران بهزیستی در سال جاری گفت: با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود تعداد معلولیت‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای کاهش چشمگیری داشته باشد.

 

به نقل از فارس، فرهاد اقطار  با اشاره به اجرای طرح همیاران بهزیستی از ۲۸ اسفند سال قبل اظهار داشت: این طرح در تمامی استان‌ها و به ویژه در ۱۴ استان به صورت کامل اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تمامی استان‌های کشور آمادگی خود را جهت اجرای طرح همیاران بهزیستی در محل اسکان مهمانان و همچنین ورودی شهرها اعلام کردند.

اقطار بیان داشت: استان‌های اصفهان، تهران، قم، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی، چهارمحال بختیاری، آذربایجان شرقی و سمنان از ۱۴ استانی می باشند که طرح همیاران بهزیستی در آنجا به صورت کامل اجرا می‌شود.

معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی ادامه داد: با اجرای طرح اشاره شده شاهد کاهش معلولیت‌های اکتسابی و ناشی از حوادث و تصادف در سطح کشور خواهیم بود.

وی اضافه کرد: طرح همیاران بهزیستی تا پایان تعطیلات نوروزی در ۱۴ استان اشاره شده اجرا خواهد شد و تا اواخر فروردین نتایج اجرای این طرح اعلام خواهد شد.

اقطار خاطر نشان کرد: در سال‌های آینده نیز بنا داریم طرح همیاران بهزیستی و همچنین طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ایام تعطیلات و به خصوص در ایام نوروز را به صورت گسترده‌تر در سطح کشور برگزار کنیم.

جمعه ۲ فروردین   ۱۳:۴۸

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.